خبرگزاری کار ایران

سرمربی فوتبال پایه شهرخودرو:

فدراسیون برنامه ای برای تیم های پایه ندارد/ برخی از بازیکنان بی کیفیت با پول فوتبالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۳۸

نعمت پور معتقد است فدراسیون باید تشویق هایی را در نظر بگیرد و لیست تعداد بازیکنان پایه را افزایش دهد.

جمال نعمت پور سرمربی فوتبال پایه شهرخودرو در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره فوتبال پایه اظهار داشت: در لیگ برتر و به ویژه تیم های خصوصی مدیران نتیجه گرا هستند و هیچ توجهی به فوتبال پایه ندارند؛ این تیم ها بودجه هایشان را صرف بازیکنان و مربیان سرشناس می‌کنند بنابراین بودجه شان برای هزینه کردن در تیم های پایه کافی نیست.

وی با اشاره به بی توجهی مدیران به فوتبال پایه بیان کرد: زمانی که سیاه جامگان زیر نظر آقای پهلوان بود شرایط مطلوبی برقرار بود اما این رسیدگی ها ۶ ماهه و موقتی بودند و پس از اتفاقات تیم پدیده، بیشتر روی تیم بزرگسالان متمرکز شدند.

نعمت پور ادامه داد: مربیان به دلیل فشار های مدیرعامل ها جرات استفاده از بازیکنان جوان را کمتر دارند این در حالی است که در تیم های اروپایی شاهد به کارگیری بازیکنان ۱۷ ساله هستیم. متاسفانه به دلیل نگرش اشتباه مدیران غیرورزشی، تنها به نتیجه توجه می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرمربی فوتبال پایه شهرخودرو با اشاره مشکلات زیر ساختی و نرم افزاری گفت: وجود این مشکلات سبب حذف شدن استعداد ها می‌شود بنابراین در رده های ملی دچار مشکل خواهیم شد. فدراسیون باید تشویق هایی را در نظر بگیرد و لیست تعداد بازیکنان پایه را افزایش داده و به باشگاه ها اجازه دهد از سهمیه های بیشتری استفاده کنند.

وی افزود: به نظر من فدراسیون باید در دوره سه ساله سهمیه بزرگسال را کم کرده و سهمیه زیر ۲۱ سال را در لیست تیم های لیگ برتر اضافه کند این امر به دیده شدن بازیکنان جوان کمک می‌کند و در آینده می‌توانیم در عرصه های ملی از این افراد استفاده کنیم.

نعمت پور در پایان با اشاره به مشکل نظارت از سمت فدراسیون و سایر نهاد ها تصریح کرد: در رده های بالا شاهد این امر هستیم که بازیکنانی که از لحاظ فنی بسیار پایین هستند اما به دلیل اینکه استطاعت مالی مطلوب و امکان پرداخت مبالغ هنگفت به دلالان را داشته اند هم اکنون توانسته اند تا جایگاهی در فوتبال کشور به دست آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز