خبرگزاری کار ایران

برهانی: استقلال با حفظ بازیکنان امسال حتما جام می‌گیرد/ در مذاکرات به هیچ عنوان دخالتی نداشتم

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۰۲۲

مهاجم سابق استقلال درباره نقل و انتقالات تابستانی و فعالیت‌های همراه با احمد سعادتمند در جذب بازیکنان صحبت کرد.

آرش برهانی در گفتگو با ایلنا درخصوص حضور در محل مذاکرات استقلالی‌ها برای نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: آقای سعادتمند همانطوری که روز اول در باشگاه حضور پیدا کرده بود تا با تفکراتش باشگاه را دچار تغییر کند، مانند تغییر در آکادمی که قابل مشهود است یا زمینه‌های آموزشی که مربیان استقلالی را به خارج بفرستد، من به این خاطر به باشگاه رفتم که یکسری از جوانان در باشگاه هستند که بتوانیم سطح آنها را ارتقا بدهیم.

برهانی گفت: آقای سعادتمند به من گفتند یکسری جوانان که مستعد هستند و سرمربیگری کار می‌کنند در آینده به باشگاه کمک کنند. قرار بر این بود که اگر مربی بادانشی در استقلال حضور پیدا کند بتوانم در کنارش کسب تجربه کنم. 

بازیکن سابق استقلال در واکنش به اینکه برای مذاکره با بازیکنان هم در اتاق مدیرعامل استقلال رویت شده بود، گفت: من حقیقت در مذاکرات به هیچ عنوان دخالتی نداشتم ولی با چند نفر از بازیکنان قدیمی مانند فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی یکسری صحبت‌ها را انجام دادند که من به باشگاه انتقال دادم تا اینطور راحت‌تر بود. بالاخره آنها استقلالی بودند و دوست داشتند بمانند که من از آنها تشکر می‌کنم که یکسری تخفیف‌های زیاد به باشگاه دادند و یکسری بندها را راه آمدند.

برهانی در پاسخ به این سوال که استقلال در این نقل و انتقالات بودجه زیادی را مصرف کرده است، گفت: گفتم که برای مبلغ و ریز قراردادها در جریان نیستم ولی مهم‌ترین کار این بود که تیم فصل قبل حفظ شود و اینطور هم شد. این یکی از مهم‌ترین اهداف بود و در آینده هواداران عزیز ثمره آن را می‌بینند. همین سال گذشته بود که نزدیک به یک تیم از استقلال جدا شدند و این نکته مثبتی است که با حضور آقای سعادتمند این اتفاق تکرار نشد. در حال حاضر فقط علی کریمی شرایطش نامشخص است که امیدوارم او هم قراردادش را دوباره تمدید کند. 

آقای گل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در انتخاب بازیکنان جدید نقشی داشته است یا خیر هم گفت: یک یا دو نفر آنها به عنوانی که من آنها را تایید کنم، بود. چون مذاکرات با آنها صورت گرفته بود و از من نظر خواستند که کیفیت آنها را هم تایید کرد وگرنه اینطور که بگویم کدام بازیکن را حتما جذب کنند، نبود. 

آرش برهانی در واکنش به افزایش قیمت قراردادها در تابستانی جاری هم گفت: الان شما ببینید که من قبلاً قرارداد امضا می‌کردم که با آن می‌شد خانه و ماشین بخرم اما الان طوری شده است که با آنه قرارداد بتوانند نهایت یک ماشین خوب بگیرند و خانه را باید قرارداد دو یا سه ساله ببندند.

برهانی درخصوص اینکه آبی پوشان نزدیک به هفت سال است که در لیگ برتر جام نگرفته‌اند، گفت: مطمئنم امسال با حفظ بازیکنان و بازیکنانی که مورد نیاز بودند و جذب شدند، مطمئن باشید استقلال حتما جام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز