خبرگزاری کار ایران

فسخ قرارداد یوونتوس با هیگواین؛ مهاجم آرژانتینی به تیم بکام می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۷۰

باشگاه یوونتوس قرارداد مهاجم آرژانتینی خودش را فسخ کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه یوونتوس، قرارداد گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی خودش را با هزینه 17 میلیون پوند فسخ کرد و این در حالیست که این مهاجم 32 ساله قصد دارد انتقال‌اش به اینتر میامی را در این هفته نهایی سازد.

یوونتوس در این رابطه بیانیه‌ای منتشر کرد تا اعلام کند دوران حضور هیگواین در تورین به پایان رسیده است.

در این بیانیه آمده است: "نبردهای زیادی با هم انجام دادیم، تعداد زیادی گل به ثمر رسید که بسیاری از آنها تعیین کننده بودند. اکنون مسیر گونزالو هیگواین و یوونتوس راه‌های جداگانه خود را طی می‌کنند. این بازیکن پس از کسب سومین اسکودتو رسماً پیراهن سیاه و سفید خود را از تن خارج کرد.

قرارداد هیگواین با یوونتوس قرار نبود تا سال 2021 به پایان برسد اما آندره پیرلو به مهاجم‌اش گفت که در برنامه‌هایش جایی ندارد.

یوونتوس 75.3 میلیون پوند برای جذب او از ناپولی در سال 2016 هزینه کرد و اکنون 17 میلیون پوند برای جدایی او پرداخت می‌کند.

بیانیه این باشگاه تأیید کرد: "باشگاه فوتبال یوونتوس فسخ قرارداد متقابل با بازیکن‌اش گونزالو هیگواین را اعلام کرد. این عملیات به دلیل نوشتن ارزش باقی‌مانده از حق ثبت نام بازیکن، یک اثر اقتصادی منفی تقریباً 18.3 میلیون یورویی در سال مالی 2019/20 را ایجاد می‌کند."

حالا هیگواین قرار است در یک انتقال آزاد به تیم جدید دیوید بکهام بپیوندد که این بازیکن را به پردرآمدترین بازیکن MLS تبدیل خواهد کرد.

ستاره آرژانتینی در حال حاضر در آمریکا است تا انتقال‌اش را به اینتر میامی نهایی سازد.

مربی باشگاه دیگو آلونسو گفت: "گونزالو هیگواین مذاکرات خود را با ما نهایی می‌کند و امیدواریم که در این هفته اعلامیه رسمی داشته باشیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز