خبرگزاری کار ایران

عباسیان: دید پیکان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است / همکاری با ویسی افتخار بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۱۶

بازیکن جدید تیم پیکان تهران ابراز امیدواری می‌‌کند در فصل جدید به همراه این تیم ایستادن در رده‌های بالای جدول را تجربه کند.

معین عباسیان در گفتگو با ایلنا درخصوص پیوستن به پیکان در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: چندین پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری داشتم و با وجود اینکه در نیم فصل دوم فصل گذشته زیاد هم بازی نکردم اما پیشنهاد داشتم که تصمیم گرفتم در نهایت با جلسه خوبی که داشتیم یک فصل در خدمت باشگاه پیکان باشم.

او ادامه داد: پیشنهاد بهتر هم داشتم ولی خودم دوست داشتم در یک مجموعه خوب، آرام و حرفه‌ای مانند پیکان بازی کنم و امیدوارم که این فصل هم برای من و هم تیم پیکان یک فصل موفق باشد.

عباسیان درباره شرایط فصل گذشته تیم پیکان گفت: به نظرم استراتژی بسیاری از تیم‌ها در فصل گذشته این بوده که جوانگرایی کنند و به بازیکنان جوان بها بدهند ولی امسال خداراشکر در جلسه‌ای بودیم دید باشگاه نسبت به سال گذشته متفاوت است و امیدوارم که روزهای خوبی در انتظار این تیم باشد.

بازیکن جدید پیکان درباره انگیزه برای انتخاب این تیم گفت: قطعا انگیزه دارم که دوباره روزهای خوبم را ببینم. تلاش می‌کنم که با اعتماد کادرفنی بتوانم به روند خوبی برسم که برای تیم و باشگاه مثمرثمر باشم. جابجایی بازیکنان در نقل و انتقالات طبیعی است و باشگاه جایگزین‌های خوبی هم برای آنها جذب خواهد کرد.

عباسیان همچنین درباره همکاری با عبدالله ویسی اضافه کرد: صد در صد برای من جذاب خواهد بود چرا که ایشان فصل گذشته پیکان را نجات دادند. یکی از دلایلی را انتخاب کردم این بود که با آقای ویسی همکاری کنم و حالا که این امر میسر شده است برای من افتخار خواهد بود وامیدوارم که کنار هم فصل موفقی داشته باشیم.

معین عباسیان درباره پیش بینی از اهداف پیکان برای لیگ بیستم گفت: دید پیکان نسبت به فصل گذشته عوض شده است و صد در صد وارد لیگ می‌شویم تا برای رسیدن به رده‌های بالای جدول تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز