خبرگزاری کار ایران

احضار نوروزی به دلیل مصاحبه علیه فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۱۰۷

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز به کمیته انضباطی احضار شد.

به گزارش ایلنا، افشین نوروزی، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز که در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان هم حضور دارد، به خاطر مصاحبه هایی که علیه فدراسیون انجام داده، به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شده است.

چندی پیش هم نوروزی به دلیلی مشابه به کمیته انضباطی رفت و محرومیت یک ساله تعلیقی برای او در نظر گرفته شده بود. حالا دبیر فدراسیون تنیس روی میز از احتمال اجرایی شدن محرومیت تعلیق نوروزی خبر می‌دهد: «این اولین بار نیست که افشین نوروزی چنین صحبت هایی مطرح می کند. بارها به خاطر ورود به مسائل مختلف و اظهارنظر در مواردی که به او ارتباطی ندارد، محکوم شده است اما دست بردار نیست. وی حتی آخرین بار در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون حکم یک سال محرومیت تعلیقی گرفت اما اصلا توجهی به این مسئله ندارد. شاید هم در نشست چهارشنبه افشین نوروزی تبرئه شود، اما به هر حال  این حکم تعلیقی به قوت خود باقی است. نوروزی باید مراقبت بیشتری داشته باشد چون در صورت محکومیت دوباره، حکمش اجرا خواهد شد.»

باید دید فدراسیون تنیس روی میز چقدر در برابر انتقادهای افشین نوروزی نرمش نشان می دهد و آیا محرومیت یک ساله نوروزی این بار اجرایی خواهد شد؟ این اتفاق می تواند به کنار رفتن این پینگ پنگ باز باتجربه از ترکیب تیم ملی در مسابقات پیش رو منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز