خبرگزاری کار ایران

بی اطلاعی ناظر بازی از تصمیم AFC

تکلیف بازی استقلال و الوحده امروز مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۲۶

ناظر دیدار استقلال و الوحده امارات از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این دیدار ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران که در دوحه حضور دارد تمرینات آماده سازی جهت رویارویی با تیم الوحده امارات در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته است.

استقلالی‌ها در حالی آماده این مسابقه شده‌اند که کاروان الوحده به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا هنوز به دوحه سفر نکرده‌اند و معلوم هم نیست در ادامه مسابقات حاضر باشند.

این موضوع موجب نگرانی آبی پوشان شده است و مجید نامجومطلق و وریا غفوری به عنوان سرمربی و کاپیتان استقلال در کنفرانس خبری روز گذشته به آن اشاره کردند. شب گذشته که آخرین جلسه تمرینی شاگردان نامجومطلق برای بازی انجام شد ناظر AFC در محل تمرین حضور یافت.

استقلالی‌ها از ناظر بازی سوال کردند که تکلیف سرنوشت دو مسابقه آنها با الوحده در حالیکه مشخص نیست آنها به قطر سفر کنند چه می‌شود که ناظر در پاسخ ابراز بی اطلاعی کرده است اما همینطور اعلام کرد 5 ساعت پیش از شروع این بازی - یعنی ساعت 17:30 به وقت تهران - سرنوشت بازی این دو تیم مشخص می‌شود.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه‌ای که منتشر کرد بازهم دیدار الوحده-استقلال را در لیست مسابقات امروز (دوشنبه) هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز