خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم همراه استقلال یک جام کسب کنم

پورحمیدی: بوفون فصل گذشته به اندازه ما تمرین نمی‌کرد/ با مظاهری و حسینی رقابت می‌کنیم و هرکس آماده باشد بازی خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۶۱۴

دروازه‌بان ذخیره استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کردتا باز هم در کنار آبی پوشان حضور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، حسین پورحمیدی دروازه‌بان ذخیره استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا باز هم در کنار آبی پوشان حضور داشته باشد. پورحمیدی معتقد است حسینی امسال خیلی بدشانس بود اما همچنان از نظر او حسینی یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر ایران است.

ظاهرا قرار بود قراردادت را با باشگاه استقلال فسخ کنید؟

صحبت‌هایی را در این باره انجام داده‌ بودیم ولی بعد از صحبت هایی که با مسئولان باشگاه در این باره انجام دادم قراردادم را با باشگاه تمدید کردم.

 یک فصل کامل در استقلال بودی اما نتوانستی در ترکیب این تیم به میدان بروی؟

شاید باورتان نشود از بازیکنان بپرسید که چقدر خوب تمرین می‌کردم حتی آقای غلامپور نیز از شرایطم خیلی راضی بود اما شرایط طوری بود که نتوانستم برای این تیم به میدان بروم. 40 بازی در طول یک فصل بود اما دریغ از یک دقیقه بازی کردن که این مسئله خیلی مرا ناراحت کرد.

حسین حسینی امسال خیلی تحت فشار بود، شما هم با این موضوع هم‌عقیده هستید؟

من هم نظر شما را دارم، روی حسینی خیلی فشار بود به طوری که او در خیلی مواقع نتوانست عملکرد خوبش در تمرینات را در بازیها به اجرا بگذارد. شاید باورتان نشود بوفون به اندازه ما تمرین نمی‌کرد حتی روزهایی که تمرینات استقلال تعطیل بود، ما دروازه‌بان‌ها خودمان به صورت اختصاصی تمرین می‌کردیم.

 خیلی‌ها از عملکرد حسین حسینی در بازی با تراکتورسازی در فینال حذفی انتقاد کردند؟

در آن بازی آقابهزاد به دلیل محرومیت کنار ما نبود و این خیلی به تیم لطمه زد حتی باعث ناراحتی حسینی هم شد.

 رشید مظاهری هم به استقلال پیوست. در این باره چه نظری دارید؟

باشگاه خواسته که یک دروازه‌بان جدید را به تیم اضافه کند و به نظرم همگی با یکدیگر رقابت سالم را انجام خواهیم داد و هر دروازه بانی آماده باشد در ترکیب استقلال به میدان خواهد رفت.

 دوست نداشتی همراه استقلال یک جام کسب کنی؟

خیلی از این موضوع ناراحت هستم. دوست داشتم همراه استقلال یک جام کسب کنم اما فوتبال همین است و برد و باخت در آن وجود دارد. شاید در فصل جاری این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز