خبرگزاری کار ایران

پیروانی: قطعا به AFC اعتراض می‌کنم / قطر چطور می‌خواهد در جام جهانی میزبانی کند؟

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۸۶

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عدم صدور ویزا کاروان این تیم از سمت کشور قطر اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی پیش از سفر بازیکنان پرسپولیس تهران به قطر گفت: همه چیز خوب پیش رفت اگرچه خیلی سخت بود، همه زحمت کشیدند و باید یک گله‌ای از کشور و فدراسیون قطر انجام بدهم.

او ادامه داد: وقتی که نمی‌توانند و توانایی صدور ویزا برای یک تیمی که از یک ماه پیش اقدام کرده را ندارند پس چگونه می‌خواهد جام جهانی را با حضور ۳۲ کشور و طرفدار و تماشاگر برگزار کند. قطعا اعتراضاتم را به گوش کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رسانم. مگر می‌شود که از یک ماه پیش اقدام کنیم و ویزا نداشته باشیم؟

پیروانی اضافه کرد: یک تشکر از وزارت امور خارجه و سفیر ایران در کشور قطر آقای سبحانی داشته باشم که بدون ویزا می‌رویم اما قول مساعدت داده‌اند که برطرف می‌شود. اگر یک نفر هم ویزا نداشته باشد هیچکسی نمی‌رود. 

سرپرست پرسپولیس درباره شانس صعود سرخپوشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما دو بازی داشتیم و تقابل نابرابر بود چون میهمان بودیم. اگر مقابل شارجه در آزادی بازی می‌کردیم قطعا نتیجه بهتری می‌گرفتیم. پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم مطمئنی باشید با یک تیم خوب و کادرفنی خوب می‌رویم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز