خبرگزاری کار ایران

محمدرضا تندروان : آغاز لیگ برتر به نفع جامعه والیبال بود / در هفته دوم بازی دشواری مقابل لبنیات هراز داریم

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۲۱

سرمربی تیم فولاد ایرانیان سیرجان می گوید: آغاز لیگ برتر به نفع جامعه والیبال بود و در نخستین بازی مقابل راهیاب نمایش خوبی داشتیم و توانستیم پیروز شویم.

محمدرضا تندروان پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر راهیاب ملل کردستان در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه تمرینات آماده سازی خوبی را پشت سرگذاشتیم،بیان کرد: تیم راهیاب ملل چند روز است تشکیل شده و تمرین نداشتند ، تیم کردستان مهره های خوبی دارد و در آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت، همین که لیگ برتر شروع شد به نفع جامعه والیبال خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ورزش اتفاقاتی مختلفی رخ می دهد، خیلی مسائل همانند آسیب دیدگی و اتفاقات از این دست سبب می شود تا تیم ها متضرر شوند، کرونا ویروسی است که هر چه محافظت هم کنیم بالاخره نفوذ می کند ، اگر تیمی بخواهد از خود مراقبت کند و از همه مسائل دور باشد باید هزینه هنگفتی کند تا اتفاقی رخ ندهد، امکانات و نگهداری بازیکنان جزئی از لیگ است.

 سرمربی تیم فولاد ایرانیان سیرجان ادامه داد: از قوانینی که فدراسیون برای برگزاری لیگ در شرایط ویژه کرونا در نظر گرفته تبعیت خواهیم کرد، قانون اگر تا پایان یکسان اجرا شود عدالت برقرار خواهد شد ، بعضی تیم ها با کنار گذاشتن تعدادی بازیکن کرونایی به استقبال هفته اول رفتند ، قطعا تیم های دیگر هم در معرض این خطر هستند و فدراسیون کار درستی انجام داد و ایستادگی کرد تا بازی ها برگزار شود، قوانین فقط مختص یک تیم نیست من فکر می کنم اگر تا آخر لیگ سخت گرفته شود هیچ تیمی گله مند نخواهد شد.

تندروان درباره بازی هفته آینده تیمش در برابر تیم لبنیات هراز آمل ، گفت: بازی دشورای مقابل تیم لبنیات هراز خواهیم داشت، تیم آمل تیم جوان و با تجربه است و کادرفنی خوبی دارد، اولین بار است لیگ در شهریور آغاز شده است و بازی کردن در شهر های شمالی در تابستان شرایط خاصی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز