خبرگزاری کار ایران

محمد ترکاشوند : تیم های بدهکار چگونه در هفته اول لیگ برتر بازی می کنند؟/فدراسیون والیبال یعنی کشک

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۹۶۷

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با انتقاد به برخی از تصمیمات فدراسیون می گوید: نمیدانم‌لیگ برتر چگونه ۱۵ تیمی شد و فدراسیون والیبال چرا از بازی تیم های بدهکار جلوگیری نمی کند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با ایلنا درباره ۱۵ تیمی شدن لیگ برتر والیبال،گفت: فدراسیون والیبال نمیدانم مشکل مالی دارد یا بخاطر اینکه میخواهد پول بیشتری بگیرد لیگ را ۱۵ تیمی کرده است و مشخص نیست پشت این تصمیم چه اهدافی وجود دارد.

وی با بیان اینکه چرا فدراسیون والیبال از بازی تیم های بدهکار جلوگیری نمی کند،افزود: منتظرم ببینم‌ تیم های بدهکار در لیگ برتر بازی خواهند کرد یا خیر ، اصلا تیم هایی که به بازیکنان و مربیان بدهکار هستند چرا باید بازی کنند ، من ۵ سال است که از تیم ورامین طلب دارم فدراسیون والیبال عرضه نداشته از ورامین طلب من را بگیرد، اگر عرضه ندارند بروند خانه هایشان برای چه فدراسیون هستند وقتی نمی توانند کاری کنند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با عنوان اینکه فدراسیون والیبال یعنی کشک ، ادامه داد: رای کمیته انضباطی به چه دردی می خورد وقتی تمکین نمی کنند این چه قانون و چه فدراسیونی است که رای کمیته انضباطی آن اجرا نمی شود فدراسیون والیبال یعنی کشک ، چهار روز مانده به آغاز بازی ها یک تیم به لیگ برتر اضافه می شود.

محمد ترکاشوند خاطرنشان کرد:  در زمانی که کرونا هست باید با دقت بیشتری مسابقات را برگزار می کردند ، ۱۶ تیم در دو گروه  به نظرم عالی بود، کلا در دو گروه اگر بازی ها برگزار میشد خوب بود چون در سالی هستیم که سال کرونا هست و چه ایرادی داشت فدراسیون تعداد بازی تیم ها را پایین می آورد، چرا باید اینجوری باشد نمی توانند یک تصمیم درست بگیرند ، چرا با جون بچه های مردم بازی میکنند به این دلیل که فدراسیون پول ندارد بخواهد لیگ را ۱۵ تیمی کند؛ پس از چهارشنبه هفته اول لیگ برتر والیبال خیلی مسائل وجود دارد که بازگو خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز