خبرگزاری کار ایران

عارف باقرزاده : باخت فنی هفته اول مقابل سایپا را به جان میخریم / یازده نفر در تیم هورسان به کرونا مبتلا شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۶۶۹

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر می گوید: ۱۱ نفر از کادر و بازیکنان هورسان به کرونا مبتلا شدند و ما نمی توانیم با ۷ بازیکن مقابل تیم سایپا قرار بگیریم.

عارف باقرزاده در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه ۱۱ نفر از بازیکنان و اعضای کادرفنی به کرونا مبتلا شدند ، بیان کرد: روز یکشنبه برنامه ای که فدراسیون والیبال اعلام کرد بازی ما با تیم سایپا به دلیل شرایط کرونایی تیم هورسان به تعویق افتاده بود اما روز دوشنبه ماجرا فرق کرده است.

وی تصریح کرد: در پروتکل بهداشتی جدید ابلاغ شده به فدراسیون در روز دوشنبه ظاهرا ۱۲ نفر از کادر و بازیکنان باید به کرونا مبتلا باشند تا بازی های آن تیم به زمان دیگری موکول شود و طبق پروتکل باید بازی کنیم اما ما بازیکنی نداریم که در هفته اول به میدان بفرستیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر ادامه داد: از مدیران فدراسیون درخواست می کنم تا بازی ما را به تعویق بیافتد ما تیمی از بخش خصوصی هستیم و نخستین تجربه لیگ برتری مجموعه هورسان بوده و امیدواریم فدراسیون نگاه ویژه تری داشته باشد تا هورسان در ورزش والیبال ماندگار شود.

عارف باقرزاده در پایان با اعلام اینکه برای بازی با تیم سایپا در هفته اول لیگ برتر به تهران سفر نخواهیم کرد،افزود: من چطور ۶ - ۷ بازیکن تیم خود را آنهم‌بدون کادر به تهران اعزام کنم، اگر یک بازیکن مصدوم شود بازیکن جایگزین نداریم آن موقع تکلیف چه خواهد بود، به همین دلیل باخت فنی را در هفته اول به جان میخریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز