خبرگزاری کار ایران

علیپور: درخواست 10 میلیاردی من از پرسپولیس دروغ است/ باشگاه تکلیف من را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۴۹۳

مهاجم پرسپولیس در مورد حضورش در دفتر باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی علیپور ساعتی پیش در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد شرایط پرسپولیس و روشی که باشگاه قصد دارد در ارتباط با بازیکنان در پیش بگیرد شفافیت و صداقت در آن وجود دارد و همین موضوع یک دنیا می‌ارزد. مدیران باشگاه نظرات خودش را مطرح کرد و من و وکیلم هم نظرات خودمان را دادیم که قرار است به زودی سبک و سنگین شود و در هیات مدیره بحث شود و باشگاه خبرش را اعلام می‌کند.

وی در مورد صحبت از لژیونر شدنش و اینکه گفته می‌شود تقاضای مالی بالایی از پرسپولیس داشته گفت: دوست ندارم وارد این جزئیات شوم و همانطور که گفتم صحبت‌های خوبی انجام شد و شفاف توضیح داده شد و شبهه‌ای میان ما و باشگاه باقی نمانده است. من 6 سال در شرایطی که همه‌ در جریانش هستند در پرسپولیس بازی کردم و اتفاقاتی که در ایران می‌افتد و بازیکنانی می‌روند و می‌آیند و بعد می‌گویند اشتباه شده و پیش آمده است و این باعث می‌شود بازیکن شکایت کند و دوبرابر پولش را بگیرد. من کاری با خودم ندارم و هیچ کلاسی برای باشگاه نمی‌گذارم. ممنون باشگاه و هوادارانش هستم و اسم پرسپولیس مرا بزرگ کرده ولی خودم به کنار باید به بازیکنان ایرانی توجه شود نه اینکه بازیکنان خارجی بیایند و بروند و با شکایت 2 برابر دستمزدشان بگیرند و بازیکنان ایرانی در فشار اقتصادی باشند.

مهاجم پرسپولیس در مورد میزان احتمال ماندنش در این تیم گفت: بستگی به باشگاه دارد. آنها شفاف نظراتشان را گفتند و اعلام کردند سقف پرداختی دارند و ما هم نظراتمان را منتقل کردیم.

علیپور در مورد درخواست 10 میلیاردی از باشگاه هم عنوان کرد: اصلاً این بحث‌ها نیست و چنین مبلغ و رقمی مطرح نیست. باشگاه باید در راستای شفافیت این مسائل بیاید و با سند و مدرک بگوید چه رقم‌هایی پرداخت شده است و من صحبتی در این خصوص ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز