خبرگزاری کار ایران

قبل از بازی با پرسپولیس مدیرعامل باشگاه به دنبال مربی جدید باشد کار درستی نیست

بیانی: مربیان فکر می‌کنند کمیته فنی موی دماغ است

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۵۳۹

پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم تنهاست.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم تنهاست و برای حفظ و کسب موفقیت باید از او حمایت کنند تا استقلال به روزهای خویش بازگردد. 

اتفاقات عجیبی پیش از فینال جام حذفی در استقلال رخ داد؟

 اتفاقاتی که در استقلال رخ می‌دهد خنده‌دار است، مثل همین که بارها بحث جدایی و استعفای سرمربیان به میان می‌آید. واقعا اینکه قبل از بازی با پرسپولیس مدیرعامل باشگاه به دنبال مربی جدید باشد کار درستی نیست. سال گذشته هم این بلا را سر فرهاد آوردند، تیم را به او دادند و خوب نتیجه گرفت وقتی برای فصل بعد لیست و برنامه داده شد به یکباره استراماچونی را آوردند. الان هم همین اتفاق در حال رخ دادن است. با این وضعیت باید بگوییم انسان دائم‌الخطاست! این گونه جا‌به‌جایی به مربی و باشگاه لطمه می‌زند و با این شرایط باید گفت که خود کرده را تدبیر نیست.

ظاهرا قرار است کمیته فنی باشگاه استقلال تشکیل شود؟

چه فایده‌ای دارد؟ اصلا وجودیت عدم وجود کمیته فنی در این شرایط  چه لزومی دارد وقتی تمام تصمیمات گرفته شده و حتی با بازیکنانی که در لیست فرهاد هم نیستند مذاکره صورت می‌گیرد.  باشگاهی که فنی ندارد و قائم به شخص است و تصمیماتش انفرادی گرفته می‌شود باید همین مشکلات را داشته باشد. فرهاد در این حالت فرصت مناسبی پیدا کرده برای اینکه آبروی خود را حفظ کند در این شرایط از تیم جدا شود. 

ظاهراً سعادتمند مجیدی جام نگیرد او را برکنار می‌کند؟

استقلال در لیگ سهمیه گرفته و دیگر جام حذفی نباید آنقدر اهمیت داشته باشد. اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود در دو لیگ آسیا به میدان می‌رود؟ از طرفی عنوان قهرمانی حذفی به اندازه لیگ اهمیت ندارد. الان باید به مجیدی دلگرمی بدهند. فرهاد تنهاست و فکر می‌کنم در این وضعیت نیمکت استقلال باید قوی‌تر شود. اگر کمیته فنی تشکیل شود کادر فنی پشتوانه خوبی خواهد داشت. مربیان فکر می‌کنند کمیته فنی موی دماغ است در صورتی که پشتیبان کادر فنی است.

بازی امروز را چطور پیش بینی می‌کنید؟

استقلال توانسته با شایستگی کامل به فینال جام حذفی برسد و آنها سپاهان و و پرسپولیس را شکست دادند که دو تیم بزرگ هستند و این لیاقت استقلال را نشان می‌دهد. در این مدت نبودن هواداران در ورزشگاه‌ها به نفع استقلال و فرهاد مجیدی تمام شده است. با این وضعیت اگر تماشاگر بود و مشکلات داخلی همینطور پیش می‌آمد ممکن بود برای فرهاد و باشگاه خوب تمام نشود.

استقلال چطور از بحران خارج می‌شود؟

باید قبل از اینکه تصمیمی گرفته شود کمیته‌های اصلی باشگاه تعیین شوند و آن وقت کمیته‌ها تصمیم بگیرند و قرارداد امضا شود. باید به دنبال تاسیس کمیته‌های مختلف باشگاه باشند تا دیگر پنهان کاری وجود نداشته باشد. با این وضعیت باشگاه کار خودش را می‌کند و مربی هم کارش خودش را. الان فرهاد مجیدی کار استراماچونی را تکرار می‌کند و بعد از نتیجه‌گیری می‌خواهد تیم ترک کند و از آن طرف باشگاه‌هم کار خودش را می‌کند و به دنبال مربی است ولی اگر یک کمیته فنی تشکیل شود به این راحتی این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز