خبرگزاری کار ایران

مجبور به جدایی از نساجی شدم

واکنش ستاره نساجی به حضور در استقلال یا پرسپولیس؛ هدفم تیم ملی است و بهترین تصمیم را می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۵۹

هافبک فصل گذشته نساجی در خصوص اخرین شرایطش توضیحاتی را ارائه کرد.

علی شجاعی هافبک فصل گذشته نساجی در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: روز گذشته در یک پست انستاگرامی از مجموعه نساجی خداحافظی کردم خاطرات خوبی با این تیم داشتم و امیدوارم بتوانم روزی به این تیم بازگردم.

وی در خصوص علت این تصمیم ادامه داد: به هر حال بعضی موقع‌ها یک تصمیم‌هایی باید بگیری تا پیشرفت کنی مجبور بودم که از نساجی جدا شوم و برای پیشرفت این کار را ا نجام دادم.

شجاعی افزود: شرایط خوبی در نساجی داشتم تجربه همکاری خوبی با محمود فکری و مجموعه این تیم در فصل گذشته داشتم و امیدوارم روزی دوباره بتوانم به مجموعه نساجی همکاری کنم.

هافبک نساجی در خصوص اینکه از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد خاطرنشان کرد: در حال صحبت کردن با چند تیم هستم و وضعیتم تا شنبه مشخص می‌شود برای اینکه بتوانم به تیم ملی دعوت شوم باید یک تصمیم درست بگیرم.

شجاعی درباره اینکه آیا استقلال و پرسپولیس هم جز این گزینه‌ها است یا خیر گفت: اجازه بدهید تا شنبه تکلیفم مشخص گردد چهار تیم خوب کشور خواهان به خدمت گرفتن من هستند و مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با آنها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز