خبرگزاری کار ایران

القای یک تفکر جدید از سوی مدیرعامل سایپا؛

تولید در کارخانه، بازیکن سازی در باشگاه

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۰۷

باشگاه سایپا در بخش مدیریت هم مثل سایر بخش‌ها به جوانگرایی روی آورده است.

به گزارش ایلنا، با وجود ایرادها و انتقادهایی که روند طی شده در صنعت خودرو کشور و به تبع آن سایپا وارد است اما به تغییرات و تحولاتی که در یکی دو سال اخیر در این گروه خودروسازی رخ داده است نیز بی تفاوت بود.

مهمترین این اتفاقات توقف تولید پراید بود؛ خودرویی که نام آن با سایپا عجین شده بود و سهم حدود 80درصدی انواع پرایدها از تولیدات سایپا باعث می شد سایپا را به جای خودروساز، پرایدساز هم قلمداد کرد. نزدیک به ده مدیرعامل در بیست سال گذشته به سایپا آمدند و رفتند و تمامی آنها در سایه تولیدات پرتیراژ و درآمدهای ناشی از فروش این خودرو نشستند. انتقادات کارشناسی و گلایه های مردمی هم در ایمنی پائین و تکنولوژی قدیمی این خودرو تاثیری نداشت تا اینکه سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل کنونی سایپا این خواسته دیرینه را اجابت کرد و پراید را به موزه صنعت خودرو فرستاد. در مراسم خداحافظی با پراید، سایپا از خودرو جدید خود رونمائی کرد؛ یک کراس اوور زیبا در سطح خودروهای روز جهانی. کارشناسان رسانه و افکار جمعی عقیده دارند سایپا با همزمانی خداحافظی با پراید و رونمائی از یک محصول به روز؛ قصد داشته تا به افکار عمومی اعلام کند پایان پراید تنها توقف تولید یک خودرو نبوده و سایپا به تفکر پرایدی پایان داده و سیدجواد سلیمانی قصد دارد یک سایپای جدید به کشور معرفی کند.

نگاه دقیق تر به عملکرد یکی-دو ساله اخیر سیدجواد سلیمانی در گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد که او این تفکر را در همه حوزه های فعالیتی این گروه القا کرده و "تحول" کلیدواژه نگاه مدیریتی اوست.

فعالیت های ورزشی سایپا نیز در این مدت همین تحول را نشان داده و سایپا در کنار تولید خودرو در کارخانه، به دنبال بازیکن سازی در فوتبال هم بوده است. میانگین سنی حدود 21 تا 23 سال در بیشتر مسابقات تیم سایپا در فصل به اتمام رسیده لیگ برتر فوتبال ایران نشان از یک شجاعت و تحول گرائی در نگاه بالادستی این باشگاه دارد.

فرصت دادن به ابراهیم صادقی که در مکتب سایپا پرورش پیدا کرده و میدان دادن به بازیکنان جوان و جویای نام باعث شد شاهد حضور بازیکن 18 ساله با پیراهن نارنجی در مستطیل سبز باشیم.

امروز و در آستانه فصل جدید رویدادهای ورزشی از جمله فوتبال، سیدجواد سلیمانی یک مدیر جوان را هم به سرپرستی باشگاه سایپا برگزیده تا جمع جوانان نارنجی جمع شود و نیروی جوانی، برگ برنده این تیم در آستانه فصل جدید باشد. حالا سایپا می تواند مدعی باشد که تولید و تحول بیشتر از هر زمان دیگری در رگ های این گروه جاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز