خبرگزاری کار ایران

یحیی بار دیگر وضعیت مهدوی‌کیا را تکرار کرد

اتفاق عجیب؛ ستاره پرسپولیس در بلاتکلیفی

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۹۶۸

مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس با بی توجهی مسئولان این تیم روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فصل نقل و انتقالات اگرچه معمولاً اتفاقات شیرینی برای خیلی از بازیکنان رقم می‌زند و آنها را با قراردادهایی بهتر نسبت به فصل قبل راهی تیم‌های مورد نظرشان می‌کند برای برخی دیگر از بازیکنان هم مشکلاتی به همراه دارد.

محمد نادری، مدافع چپ پرسپولیس که دو فصل در پرسپولیس حضور داشت و توانست عملکرد قابل قبولی هم در ترکیب این تیم از خودش به نمایش بگذارد ولی باشگاه پرسپولیس در حال حاضر وی را در بلاتکلیفی قرار داده است.

نادری یک بار به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست و یک بار دیگر هم قرارداد قرضی‌اش تمدید شد ولی طبق قانون بیش از 2 بار رضایت‌نامه قرضی صادر نمی‌شود و باشگاه برای برای دریافت رضایت‌نامه دائمی او اقدامی کند ولی تا کنون تماسی با او گرفته نشده است.

وی که از بازیکنان خوب پرسپولیس در این دو فصل بود در دیدار دربی اخیر هم با وجود دقایق کمی که در زمین بازی حضور داشت توانست تاثیرگذار ظاهر شود و بازی را در سمت چپ پرسپولیس به جریان انداخت.

حالا با پایان فصل هیچ تماسی از سوی مسئولان پرسپولیس با نادری گرفته نشده و کسی نمی‌داند برنامه‌ای برای حفظ او دارند یا نه.

پیش از این یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در مقطع قبلی حضورش در این تیم هم رفتار مشابهی با مهدی مهدوی‌کیا داشته و در تیم‌های دیگرش هم سابقه رفتارهای این چنینی با بازیکنان را داشته و زمانی که به بازیکنی نیاز ندارند حتی این مساله را به خود او نمی‌گویند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز