خبرگزاری کار ایران

اخباری پنجشنبه تولد دوباره‌‌اش را جشن می‌گیرد؟

کاراگاه گجت و ماموریت ویژه مقابل خط آتش استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۹۹۰

گلر محبوب تراکتوری‌ها در بازی با استقلال می‌تواند بازگشتش به دوران اوج خود را جشن بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور روز پنجشنبه باید در شرایط خاصی در دیدار فینال جام حذفی به مصاف استقلال برود. جایی که علاوه بر رضا اسدی محروم، رشید مظاهری هم به دلیل حواشی روزهای اخیر مورد تنبیه انضباطی باشگاه قرار گرفته و از همین رو گلر اصلی تراکتوری‌ها هم احتمالاً در دیدار فینال غایب است و محمدرضا اخباری وظیفه حراست از سنگر سرخپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

از سوی دیگر طبق برنامه ساکت الهامی از ابتدا هم قرار بر این بود که محمدرضا اخباری در دیدارهای جام حذفی و رشید مظاهری در لیگ برتر برای تراکتور به میدان بروند و از همین رو در شرایط عادی هم احتمال حضور اخباری در این دیدار زیاد بود.

اخباری روز پنجشنبه ماموریات ویژه‌ای مقابل استقلال دارد و این ماموریت هم در سرنوشت خودش تاثیر بسزایی خواهد داشت و هم در سرنوشت تراکتور.

گلر تراکتوری‌ها که پیش از این دوران خوبی در این تیم داشته با درخشش در ترکیب سایپا اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد و پس از آن برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور رفت و دوران شهرت و محبوبیت او از این تیم شروع شد. اخباری 2 فصل خوب در تراکتور داشت و از این تیم حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید و همه از تولد یک گلر مطمئن در فوتبال ایران صحبت می‌کردند ولی مشکلاتی که در این مسیر برایش پیش آمد باعث شکل عملکرد او سیر نزولی داشته باشد.

در شرایطی که تراکتور در لیگ هفدهم با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو شده بود اخباری باید به سایپا برمی‌گشت و تلاش‌های باشگاه برای حفظ او نتیجه نداد و خود اخباری هم که دوست داشت در تبریز بماند به اجبار قرارداد به سایپا برگشت و همین موضوع افت شدیدی در عملکرد او به همراه داشت. این بازیکن دوباره به تراکتور برگشت تا نقش گلر دو را بازی کند ولی شرایط دیگر آنطور که انتظار داشت برایش پیش نرفت.

فصل قبل بود که تراکتور در 5 بازی آخر لیگ که می‌توانست قهرمانی لیگ را برای این تیم به همراه داشته باشد با محسن فروزان به مشکل خورد و اخباری فرصت ویژه‌ای برای اثبات دوباره خودش داشت ولی نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و ابتدای فصل جاری هم سرخپوشان تبریزی با رشید مظاهری به توافق رسیدند تا اخباری همچنان نیمکت نشین باقی بماند.

حالا در بزنگاهی دیگر مشکلات تراکتور با گلر اولش فرصتی ویژه در اختیار اخباری قرار داده تا با درخشش در دیدار مقابل استقلال هم زمینه قهرمانی تیمیش را فراهم کرده و هم بازگشتی با شکوه به دوران اوج برای خودش رقم بزند.

اخباری در دیدارهای اخیر خصوصاً بازی با نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشت و نشان داد در اوج آمادگی روحی و جسمی است.

کاراگاه گجت معروف تی تی ها روز پنجشنبه می‌تواند رقم زننده تفاوت‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز