خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت لژیونرهای ایرانی تیم والیبال گرین یارد ماسیک بلژیک / کریمی و اسفندیار در قرنطینه

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۲۵۷

مدیر رسانه ای تیم گرین یارد ماسیک بلژیک می گوید: دو بازیکن ایرانی به راحتی به بلژیک سفر کردند اما در تمرینات گروهی تیم نمی توانند شرکت کنند و نتایج تست کرونا آنها هنوز در دسترس نیست.

به گزارش ایلنا، جواد کریمی و امیر حسین اسفندیار ملی پوشان تیم ملی والیبال کشورمان که در فصل جاری با تیم گرین یارد ماسیک  بلژیک  پیوستند ، با توجه به حضور چندین روزه آنان در بلژیک آنها به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی هنوز مجوز حضور در تمرینات تیم خود را دریافت نکردند.

فرانک ون روست در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه بازیکنان خارجی گرین یارد در یک وضعیت مشخص قرار دارند، بیان کرد: امیر حسین اسفندیار، جواد کریمی و میچل استال تست کرونا دادند و هنوز نتایج تست آنها در دسترس نیست، آنها فعلا  تا مشخص شدن نتایج آزمایشات تست کرونا در قرنطینه هستند و در تمرینات گروهی نمی توانند شرکت کنند.

وی تصریح کرد: اسفندیار به دلیل اینکه زودتر به بلژیک سفر کرد زودتر نتایج آزمایشات بدستمان می رسد و ممکن است در یکی دو روز آینده به تمرینات تیم گرین یارد ماسیک اضافه شود اما جواد باید چند روز صبر کند تا در تمرینات شرکت کند.

گفتنی است تیم گرین‌یارد ماسیک پرافتخارترین تیم لیگ والیبال بلژیک بوده که تا کنون ۱۶ بار قهرمان لیگ این کشور شده است. ماسِیک در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز