خبرگزاری کار ایران

نتایج روز دوم تورنمنت چهارجانبه شهرهای آمل و ارومیه مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۹۱۳

با برگزاری چهار دیدار و رقابت هشت تیم نتایج روز دوم تورنمنت والیبال در شهرهای آمل و ارومیه مشخص شد.

به گزارش ایلنا ، تورنمنت چهارجانبه هراز کاپ با حضور تیم های لبنیات هراز آمل ، هورسان رامسر،شهرداری گنبد و خاتم اردکان از عصر سه شنبه آغاز شد.

در تورنمنت چهارجانبه دریاچه ارومیه نیز تیم های شهرداری ارومیه ،شهرداری ورامین،فولاد ایرانیان سیرجان و آذرباتری از سه شنبه به مدت سه روز باهم رقابت خواهند کرد.

در روز دوم تورنمنت باشگاه هراز در نخستین دیدار تیم خاتم اردکان برابر تیم شهرداری گنبد قرار گرفت که در پایان شاگردان نفرزاده در تیم اردکان با نتیجه سه بر دو مقابل حریف خود به برتری رسیدند.

در دومین دیدار نیز لبنیات هراز مقابل تیم هورسان رامسر قرار گرفت و  در خاتمه یاران بهروز عطایی در تیم هراز با نتیجه سه بر یک مقابل هورسان پیروز شدند.

در تورنمنت چهار جانبه دریاچه ارومیه نیز در نخستین دیدار آذرباتری ارومیه به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت که پایان  تیم جوان آذرباتری با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

در دومین دیدار این رقابت ها دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد ایرانیان سیرجان با هم رقابت کردند و در خاتمه تیم فولاد سیرجان با نتیجه سه بر دو برابر تیم میزبان به برتری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز