خبرگزاری کار ایران

7 ماه بعد از تساوی: مجیدی با تغییر سیستم مقابل یحیی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۱۲

استقلال تهران امروز در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌رود که با سیستم متفاوتی نسبت به آخرین رویارویی با این تیم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز به مصاف پرسپولیس می‌رود. آبی‌ها برای صعود به فینال نیاز به عبور از سرخپوشان دارند؛ اقدامی که مجیدی به عنوان سرمربی فعلا به آن دست پیدا نکرده است.

مجیدی مدتی پس از اینکه جانشین آندره آ استراماچونی شده بود در بازی هفته نوزدهم در قامت سرمربیگری به همراه استقلال مقابل پرسپولیس قرار گرفت. اولین رویارویی فرهاد به عنوان سرمربی با پرسپولیس به تساوی انجامید.

در آن بازی که این تیم با دو گل امیرارسلان مطهری از حریف پیش افتاده بود با گلزنی علی علیپور و بشار رسن پرسپولیس، استقلال را متوقف کرد و دو تیم به کسب یک امتیاز بسنده کردند تا یحیی و مجیدی به تساوی رضایت بدهند.

در آن مسابقه که تیم مجیدی عملکرد موفقی هم برجای گذاشته بود این تیم روی سیستم 2-5-3 که از استراماچونی به یادگار مانده بود استقلال با حضور  روزبه چشمی،  شاهین طاهرخانی،  محمد دانشگر، وریا غفوری و هروویه میلیچ خط دفاعی را تشکیل داده بود.

مجیدی چند هفته بعد با بازگشت تیم‌ها به مسابقات که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود تغییر تاکتیک داد و تیمش را با سیستم 4 دفاعه به میدان می‌فرستد. اگرچه مجیدی بین سیستم 2-4-4 و 3-4-4 نظر ثابتی ندارد اما اکنون استقلال برای مدتی است که با چهار مدافع در مسابقات به میدان می‌رود.

به نظر می‌رسد برای بازی امشب وریا غفوری، میلاد زکی پور،‌ محمد دانشگر و عارف غلامی چهار بازیکنی باشند که در خط دفاعی حضور خواهند داشت و مقابل مهاجمان پرسپولیس قرار می‌‌گیرند. باید منتظر ماند و دید مجیدی با سیستم جدید مقابل تیم گل محمدی به چه نتیجه‌ای دست خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز