خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرداری گنبد در گفتگو با ایلنا؛

تست کرونا سرمربی و سه بازیکن تیم والیبال شهرداری گنبد مثبت اعلام شد / با فرهاد قائمی صحبت کردیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۱۷

مدیرعامل شهرداری گنبد از مثبت در آمدن تست کرونا سرمربی و سه بازیکن جوان تیمش خبرداد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال شهرداری گنبد برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه هراز وارد آمل شد اما سرمربی، سرپرست و سه بازیکن این تیم را در این تورنمنت همراهی نمیکنند.

جمال الدین واحدی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه امسال یک سال خاص در ورزش است،بیان کرد: سلامتی بازیکنان و جامعه برای ما مهم است و وظیفه ما این بودکه از کلیه اعضای تیم قبل از عزیمت به آمل تست PCR بگیریم تا با خیال راحت سفر کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه جواب تست PCR عظیم جزیده سرمربی و جعفر بای سرپرست به همراه سه بازیکن فاروق گوگجلی،آرش بدراقی و محمدرضا مخمی مثبت در آمد و ما را در سفر آمل همراهی نخواهند کرد.

مدیرعامل شهرداری گنبد درباره اهداف این باشگاه ، گفت: اهداف باشگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در گنبد  و بها دادن به بازیکنان بومی استان بوده و کلیه نفرات تیم و کادر فنی غیر از یک بازیکن بومی هستند.

واحدی با بیان اینکه برای جذب فرهاد قائمی صحبت ابتدایی انجام شده است،افزود: قائمی قولی به ما داد اگر لژیونر نشود و در قطر بازی نکند اگر قصد داشته باشد در ایران بازی کند اول با تیم شهرداری گنبد مذاکره خواهد کرد و برنامه هایش را به ما ارائه داد.

وی اضافه کرد: حضور قائمی در تیم شهرداری گنبد به عنوان یک بازیکن بومی و ملی پوش به ما کمک خواهد کرد، ما از او استقبال خواهیم کرد و منتظر جواب قائمی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز