خبرگزاری کار ایران

بین داوران برخلاف فوتبالی‌‎ها تفرقه نیست

کرمانشاهی: بهاروند گفت مطبوعات من را به فدراسیون تحمیل کرده‌اند / فینال را هم پیشنهاد بدهند قضاوت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۵۸

داور فوتبال پس از حضور در فدراسیون فوتبال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا کرمانشاهی، داور فوتبال پس از حضور در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عرض ادب و احترام دارم خدمت شما عزیزان. جلسه خوبی بود. نماینده شهرستان خودمان خیلی پیگیر بود و دیروز تا به امروز ابراز تاسف کرد و با بنده تماس گرفت و درخواست کرد که حتما با ایشان به فدراسیون بیایم و ببینیم که قضیه از چه قرار است. جلسه خوبی با آقای بهاروند داشتیم.

او ادامه داد: ایشان به من یکسری نکات را گفتند و گفتند که چون اسم من از یک هفته تا 10 روز پیش در محالف ورزشی مطرح می‌شد، سوتفاهماتی پیش آمده بود و فکر می‌کردیم که مطبوعات دارند این قضیه را به ما تحمیل می‌کنند که شما داور دربی باشید به همین خاطر صالح دانستیم که شما داور دربی نباشید.

کرمانشاهی افزود: آقای بهاروند به من گفتم که شما یکی از داوران خوب ما هستید و بازی‌های سنگینی را قضاوت کردید. استقلال و نساجی، تراکتور و پیکان، سپاهان و پیکان. ایشان همینطور گفتند که قدردان زحمات قضاوت در بازی‌های سنگین هستند و صلاح دانستند که این اتفاق نیفتد. آقای بهاروند به من اینطور گفتند. ایشان گفتند که دخل و تصرفی در این تصمیم نداشتند و یک کمیته‌ای در فدراسیون تشکیل شده و نقطه نظرات انها این بوده که چرا طی روزهای اخیر اسم من به عنوان داور دربی مطرح شده است. جلسه خوبی بود و نماینده مجلس ما را هم قانع کردند که قصد توهینی وجود نداشته است.

او در پاسخ به این سوال که چرا با نماینده مجلس در فدراسیون فوتبال حضور یافته است، گفت: ایشان خودش مطالبه کرده بود که به خاطر پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی هم در جریان فدراسیون قرار دارند و دوست داشتند که با هم به فدراسیون بیاییم. 

داور فوتبال در پاسخ به این سوال که تغییر اسامی داوران مسابقات تفرقه‌ای بین آنها ایجاد می‌کند یا خیر گفت: ببینید ما برخلاف مربیان و بازیکنان فوتبال یک رابطه صمیمی با یکدیگر داریم و این اتفاق وقتی برای میثم زاهدی فر افتاده است خیلی ناراحت شدم؛ یا بیژن(حیدری) یا پیام(حیدری.) رابطه ما برای یک بازی اینطوری نیست. شما فکر نکنید که دغدغه ما قضاوت بازی است، آن هم بازی که با حضور در آن لطمه بخورد. به خاطر اینکه دیروز احساس کرده بودم به این دلیل لطمه خورده بودم دیروز یک مقدار عصبانی شدم. 

کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که با این وجود قول قضاوت در فینال را به او داده‌‌اند یا خیر، گفت: نه اینطور نیست و اگر هم پیشنهاد بدهند من قضاوت نمی‌کنم. 

رضا کرمانشاهی در واکنش به بیانیه کمیته سیانت از فوتبال گفت: آقای علیپور روز گذشته صحبت کردند و احترام خاصی برای ایشان قائلم. ایشان صحبت کردند و یک جو عجیبی علیه فدراسیون فوتبال ایجاد شده است که بنده فکر می‌کنم به همین دلیل صحبت کردند. مشکلی با ایشان ندارم. بحثی نداشتیم.

حجم ویدیو: ۴۰.۱۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۴۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز