خبرگزاری کار ایران

دو خبر از باشگاه سپاهان؛

مدیرعامل جدید سپاهان حکم گرفت؛ دست رد نویدکیا به نیمکت مربیگری

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۹۳

حکم مدیرعامل جدید سپاهان زده شده ولی باشگاه فعلاً آن را رسانه‌ای نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان که چند وقتی است درگیر انتخاب مدیرعامل و سرمربی جدید خودش است این روزها اوضاع و احوال پیچیده‌ای دارد و همین موضوع موجب نگرانی هواداران این تیم شده است.

طبق برنامه هیات مدیره سپاهان قرار بود پنشجنبه شب نشست هیات مدیره برگزار شود و مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود تا کارهای انتخاب سرمربی جدید و بستن تیم فصل آینده شروع شود ولی مسئولان باشگاه بدون توضیح خاصی اعلام کردند جلسه به زمان دیگری موکول شده است.

در همین راستا خبر رسید که مدیرعامل جدید سپاهان همان پنجشنبه شب انتخاب شده و حکم خود را دریافت کرده ولی مسئولان باشگاه به دلیل ترس از واکنش منفی هواداران فعلاً آن را رسانه‌ای نمی‌کنند.

محمود رحیم‌زاده، هندبالیست سابق سپاهان که سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را هم در کارنامه دارد از سوی کارخانه فولاد مبارکه به عنوان مدیرعامل جدید به هیات مدیره سپاهان معرفی شد و حکم خود را دریافت کرده ولی این خبر هنوز رسانه‌ای نشده است.

زمانی که نام رحیم‌زاده به عنوان گزینه مدیرعاملی سپاهان مطرح شد هواداران سپاهان موضع منفی شدیدی علیه این انتخاب گرفتند و حتی با تجمع مقابل مجموعه باغ فردوس اعتراض خود را به تصمیمات مدیریتی باشگاه اعلام کردند ولی این موضوع اثری در صدور حکم مدیریت رحیم زاده نداشت. با این حال خشم هواداران سپاهان باعث شده مسئولان باشگاه فعلاً این موضوع را به طور رسمی اعلام نکنند.

طبق برنامه و قرار مدیران سپاهان تصمیم بر این بود که با جلب رضایت محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید سپاهان او به طور همزمان با رحیم زاده از سوی باشگاه معرفی شوند تا شاید از این طریق و با استفاده از محبوبیت نویدکیا هواداران نسبت به انتخاب رحیم‌زاده واکنش منفی نشان ندهند ولی نویدکیا طی آخرین مذاکراتش با مسئولان باشگاه اعلام کرده به دلیل حضور افرادی در باشگاه حاضر به همکاری با این تیم نیست. گفته می‌شود شخصی که نویدکیا با حضورش در هیات مدیره سپاهان مشکل دارد منوچهر نیکفر، رئیس هیات مدیره و سرپرست کنونی این باشگاه است و کاپیتان سابق و محبوب طلایی پوشان اعلام کرده تا زمانی که او در سپاهان سمت داشته باشد پایش را در باشگاه نمی‌گذارد.

با این اوصاف نقشه مدیران باشگاه در استفاده از نویدکیا به عنوان سپری برای انتخاب رحیم زاده شکست خورده و از همین رو نوعی بلاتکلیفی در این باشگاه شکل گرفته و مشخص نیست چه به روز پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر خواهد آمد.

طبق برنامه قرار بود با موافقت نویدکیا نام مدیرعامل و سرمربی جدید سپاهان امروز اعلام شود که این امر میسر نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز