خبرگزاری کار ایران

در انتظار تصمیم مرد شماره یک فولاد مبارکه؛ عظیمیان چه خوابی برای سپاهان دیده است؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۶۳۴

اتفاقات فصل آینده سپاهان و انتخاب‌های حساس و حیاتی این باشگاه با نظر شخص حمدیرضا عظیمیان مرتبط است.

به گزارش ایلنا، سپاهان این روزها در انتظار تغییرات اساسی و انتخاب مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبالش است و هواداران این تیم منتظرند تا ببینند مسئولان باشگاه چه خوابی برای این تیم دیده‌اند و این سوال مطر می‌شود که حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه چه تصمیمی برای سپاهان خواهد گرفت؟

مردی با مشاوران بد و تصمیمات کافه ای

همین چند روز پیش بود که حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از نتایج این تیم ابراز نارضایتی کرد و گفت جایگاه سپاهان بالاتر از این هاست. شاگردان امیرقلعه نویی که با تکسیرا لیگ را با رتبه پنجمی به پایان رساندند با خرج های میلیاردی شانس اصلی قهرمانی بودند اما در نهایت حتی نتوانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را هم کسب کنند. از سوی دیگر یکی از نگرانی های هواداران این تیم، نه فصل اخیر بلکه فصل آینده است. جایی که گفته می شود تغییر و تحولاتی در کادر مدیریتی هم انجام خواهد شد و نام هایی برای حضور در مدیریت باشگاه به گوش می رسد که تجربه چندانی در این زمینه ندارند. می گویند گزینه اصلی حتی آدرس فدراسیون فوتبال را نمی داند و مشخص نیست بر چه اساسی قرار است مدیرعامل باشگاه شود؟

طوفان نه؛ نسیم!

«مشاوران بد»؛ می گویند این بزرگترین ایراد کار حمیدرضا عظیمیان است مدیری که پروژه فرسوده ملی ورزشگاه نقش جهان را پس از چند دهه افتتاح کرد و نشان داد در مدیریت بحران زبردست است اما چه می شود که مدیران هزینه بر گذشته سپاهان در کافه دور یکدیگر گرد می آیند و برای سپاهان  تصمیم می گیرند. پیشکسوتان و مدیران گذشته که در چند سال اخیر وضعیت سپاهان را به اینجا رسانده اند و تیم همیشه مدعی قهرمان را از کسب سهمیه هم محروم کرده اند. حتی می گویند بیانیه های تند و تیز باشگاه که حاصلی جز حاشیه برای باشگاه نداشته نیز کار دست همین پیشکسوتان است.

طوفان زرد آسیا، روزهای افول را پشت سر می گذارد و شنیده ها حاکی از آن است که آینده روشنی هم پیش روی آن ها نیست. آن ها که از نزدیک سپاهان را می شناسند می دانند تیمی که در گذشته با حضور ستاره های خارجی تا فینال آسیا هم صعود کرده، این بار با قانون منع جذب بازیکنان خارجی و حضور افراد بی کفایت، روز به روز نابودتر خواهد شد. خبر جدایی بازیکنان این تیم هم هر روز در رسانه ها منتشر می شود تا نگرانی هواداران روز به روز بیشتر شود. حالا کمترین اثر از آن سپاهان مخوف باقی مانده و این تیم بیشتر به نسیم می ماند تا طوفان.

مدیر ناکارآمد به سپاهان نزدیک شد؟

آخرین خروجی جلسه در کافه معروف، حضور یک مدیر ناکارآمد است که جز مدیریت در سطوح پایین تر، تجربه دیگری نداشته و می گویند شناختی هم از فوتبال ندارد. برنامه ها اخذ شده و حالا همه در انتظار معرفی او هستند. چه بلایی سر سپاهان خواهد آمد؟ این سوالی است که کارشناسان پاسخ مشخصی برای آن ندارند. دست کم روی کاغذ، اوضاع خوب نیست. گزینه ها یک به یک برنامه های خود را ارائه می کنند اما همه چیز بستگی به تصمیم حمیدرضا عظیمیان دارد. سرنوشتی که شاید پایانش، از دست رفتن یک فصل دیگر برای هواداران و هزینه های میلیاردی و بی جهت برای مدیران باشد. فعلا به انتظار می نشینیم تا تصمیمات در کافه معروف  چهل ستون گرفته شود!. ظاهرا آنجا همه چیز گل و بلبل است و سپاهان مشکل خاصی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز