خبرگزاری کار ایران

تا چند روز دیگر لژیونر می‌شوم

خالد شفیعی: هیچوقت سایپا را آنقدر ضعیف ندیده بودم/ دم تارتار و نفت مسجد سلیمان گرم که جوانمردانه بازی کرد تا اتفاق بدی برای ما نیافتد/ هواداران سپاهان می‌خواهند برگردم ولی باشگاه باید پیشنهاد بدهد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۲۶۸

مدافع سایپا در مورد وضعیت این تیم در لیگ نوزدهم، بازی با پرسپولیس و شرایط خودش صحبت کرد.

خالد شفیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی سایپا مقابل پرسپولیس و شکست سنگین این تیم اظهار داشت: من متاسفانه پیش از این بازی درگیر یک مصدومیت شدم و مسابقه را از دست دادم ولی در مورد عملکرد تیم باید بگویم نه تنها از وقتی که خودم به سایپا آمدم بلکه از زمانی که یادم می‌آید هیچوقت سایپا را انقدر بد و ضعیف ندیده بودم و اصلاً در حد و اندازه نام باشگاه بازی نکردیم. در این بازی ما نیاز به امتیاز داشتیم و پرسپولیس به اصطلاح بی‌انگیزه بود ولی چیزی که در زمین بازی دیدیم برعکس بود و به نظر می‌رسید بازی برای ما فرمالیته است و پرسپولیس امتیاز می‌خواهد.

وی افزود: باز هم دم مهدی تارتار و نفت مسجد سلیمان گرم که جوانمردانه و با شرافت بازی کردند و با نتیجه‌ای که مقابل پارس جم گرفتند باعث شدند اتفاق بدی برای ما نیافتد. واقعاً حیف بود سایپا سقوط کند و با توجه به نتایج خوبی که تا قبل از این بازی گرفته بودیم شایسته این بودیم که در لیگ بمانیم و خدا را شکر که اتفاق بدی نیافتاد تا شرمنده عوامل کارخانه سایپا، حاج حبیب کاشانی و ابراهیم صادقی نشویم که برای ما سنگ تمام گذاشتند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

مدافع سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود اگر او در زمین بود با توجه به تجربه بالایش وضعیت بهتری در خط دفاع تیم رقم می‌زد هم گفت: من نمی‌توانم در مورد خودم صحبت کنم و از عملکرد خودم تعریف کنم ولی خدا را شکر از زمانی که به سایپا آمدم تیم نتایج خوبی گرفت و آمار خط دفاعی ما هم مشخص است که چه وضعیت خوبی پیدا کرده است و نمی‌دانم اگر من بودم چه اتفاقی می‌افتاد ولی همه تلاشم را می‌کردم جلوی مهاجمان پرسپولیس را بگیرم.

شفیعی در مورد وضعیت تیم سابقش سپاهان و اتفاقاتی که در این تیم رخ داده هم توضیح داد: من سپاهان را همیشه تیم خودم و خانه خودم می‌دانم و یک فصل خیلی خوب در آنجا پشت سر گذاشتم و خاطرات خوبی با این تیم و هوادارانش دارم و همیشه به آنها احترام گذاشتم و آنها هم به من لطف دارند. سپاهان در وضعیت خوبی نیست و از این اتفاق خوشحال نیستم که تیم را در این شرایط می‌بینم و هوادارانش ناراحت هستند. سپاهانی‌ها همیشه به من لطف دارند و از من می‌خواهند به این تیم برگردم ولی این موضوع دست من نیست و باشگاه باید به من پیشنهاد بدهد تا بتوانم به این تیم برگردم.

وی در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده هم گفت: هنوز در مورد فصل بعد چیزی قطعی نیست ولی یک پیشنهاد خارجی از یک کشور آسیایی دارم که تا 99 درصد توافق انجام شده و احتمالاً تا یک - دو روز آینده تکلیفش مشخص می‌شود و اگر اتفاق خاصی نیافتاد با این تیم قرارداد خواهم بست و فصل بعد لژیونر می‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز