خبرگزاری کار ایران

بهروز عطایی: باشگاه لبنیات هراز آمل میزبان تورنمنت چهارجانبه والیبال

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۹۶۹

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز از برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم های لیگ برتری والیبال در آمل خبرداد.

بهروز عطایی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه از هفته آینده میزبان تورنمنت چهارجانبه خواهیم بود،بیان کرد: تیم های شهرداری گنبد،هورسان رامسر و خاتم اردکان سه تیم دعوت شده به تورنمنت چهارجانبه باشگاه لبنیات هراز آمل هستند که این رقابت ها از سه شنبه هفته آینده ششم شهریورماه در سالن پیامبراعظم آمل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعا تدابیری را باشگاه لبنیات هراز در نظر خواهد گرفت تا تمامی پروتکل های بهداشتی حین برگزاری تورنمنت رعایت شود و دچار مشکلات نشویم چراکه در وهله اول سلامتی بازیکنان و افرادی که حضور پیدا خواهند کرد برای مجموعه هراز مهم است.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل درباره آخرین وضعیت تیمش،گفت: از هفته اول تیرماه تمرینات خود را آغاز کردیم و بخاطر شدت گرفتن کرونا در منطقه ده روزی تمرینات خود را تعطیل کردیم ، در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات را پیگیری می کنیم.

بهروز عطایی در پایان متذکر شد: سعی داریم با برگزاری تورنمنت چهارجانبه و برگزاری بازی های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت تیم خود را بررسی کنیم تا با آمادگی بیشتر به استقبال لیگ‌ برتر والیبال برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز