خبرگزاری کار ایران

صادقی: داور به اشتباه یک پنالتی برای ما نگرفت / به آینده امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۱۸

سرمربی تیم سایپا تهران گفت: به بازیکنانم خسته‌ نباشید می‌گویم. آنها مقابل تیم خوب نفت مسجدسلیمان با تمام وجود تلاش کردند و تقریباً 90 دقیقه حریف را تحت فشار گذاشتند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: کاملاً بازی در اختیار ما بود و با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان بود توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. هم روی ارسال از کنار و هم روی ضربات ایستگاهی موقعیت گل داشتیم و حتی یک فرصت گلزنی تک به تک هم داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در مجموع خیلی خوب بازی کردیم و این برای ما مهم بود، ولی در آخر لیگ نتیجه خیلی اهمیت زیادی دارد.

او ادامه داد: به بازیکنانم خسته‌ نباشید می‌گویم. آنها مقابل تیم خوب نفت مسجدسلیمان با تمام وجود تلاش کردند و تقریباً 90 دقیقه حریف را تحت فشار گذاشتند. ما به آینده امیدواریم، چون همه چیز دست خودمان است. بیشتر رقبای ما مساوی کردند و هنوز پنج تیم خطر سقوط را دارند. باید در فرصت باقیمانده برای آخرین بازی‌مان خوب ریکاوری کنیم و آماده شویم. 

او درباره عملکرد تیم داوری بازی امشب اضافه کرد: صحنه‌های مشکوک داوری در هر دو نیمه بازی وجود داشت، اما من امیدوارم که داور قضاوت درستی داشته باشد. در بازی هفته گذشته هم مقابل فولاد داور به اشتباه یک پنالتی برای ما نگرفت. در مجموع اشتباهات داوری در این فصل خیلی به تیم ما ضربه زده است. 

صادقی درخصوص رویارویی با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ گفت: همه بازی‌ها سخت است. به ویژه در آخر فصل امتیاز گرفتن سخت می‌شود، ولی ما سعی می‌کنیم در این پنج روز خوب تمرین کنیم تا برای بازی با پرسپولیس آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز