خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: 48 ساعت قبل از بازی داور را تغییر دادند/ فوتبال ایران پاک نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۱۱

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد.

 به گزارش ایلنا، حمیدرضا عبداللهی بعد از شکست مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: به تیم تراکتور، به آقای زنوزی و مردم آذربایجان تبریک می‌گویم. دو تیم خوب، پاک و با تمام وجود مقابل هم بازی کردند. به مالک تیم تبریک می‌گویم که چنین تیم‌هایی را درست کرده است.

مربی تیم ماشین‌سازی ادامه داد: نیمه اول باد اجازه نداد 2 پاس به هم بدهیم. روند بازی‌مان خوب نبود اما در نیمه دوم روند بازی بهتر شد. به هر حال تیم تراکتور مقابل ما بود. موقعیت‌هایی داشتیم که موفق نبودیم. اندازه تیم ما و آنچه باید انجام دهد همین است. ما در این 4 هفته که آمدیم با تمام وجود کار می‌کنیم. تمام تلاش‌مان را کردیم. اگر 4 امتیازی هم گرفتیم به خاطر این است که با تمام وجود تلاش کردیم.

عبداللهی درباره تیم تراکتور عنوان کرد: کاش تیم تراکتور این حرارتی که مقابل ماشین‌سازی داشت مقابل پیکان و شاهین بوشهر هم داشت. کاش جلوی آنها هم گل می‌زد به جای اینکه مقابل تیم برادر، دوست خودش این رفتارها را انجام دهد. مدیر اجرایی ما بعد از گلزنی در بیمارستان است. فوتبال ارزش ندارد که ما به هم بی‌احترامی کنیم.

مربی ماشین‌سازی یادآور شد: داوری را خدا برکت بدهد. 48 ساعت قبل از بازی داور را تغییر دادن همه فوتبال ایران می‌دانند یعنی چی؟ حالا اینکه کسی سکوت می‌کند یا نمی‌خواهد حرفی بزند بحث جداگانه‌ای است. آقایان فدراسیون، دوستان رسانه، مردم آذربایجان فوتبال ایران 3 سال است که می‌گویم پاک نیست. از خود فدراسیون باید شروع شود.

وی افزود: اگر مقابل تراکتور به تساوی می‌رسیدیم انگ تبانی به تک تک ما می‌زدند اما کسی تیم‌های دیگر را نمی‌بیند. اسم ببرم؟ اگر این بازی مساوی می‌شد صدام یزید کافر بودیم. خدا را شکر یک تیم برد. کاش همه مانند ما صادق و سالم کار می‌کردند. مربی تیم فصل بعد را چیده، امتیاز این فصل را داده، چرا اینها دیده نمی‌شود و کسی در مورد آن حرف نمی‌زند. چون 2 باشگاه یک مالک خصوصی دارد و کم و زیاد هزینه می‌کند؟ من زنوزی را ندیدم که برای خوشایند او حرف بزنم. یک بار سر تمرین ما آمده اما من دور بودم و او را ندیدم اما چرا باید این اتفاق بیفتد؟

عبداللهی تصریح کرد: چرا باید باشگاهی که مدیران فدراسیون و داوران را دعوت می‌کند، هدیه می‌دهد، پول مربی تیم ملی را می‌دهد، روند داوری و رسانه به نفع آنها باشد. چون تیم ما خصوصی است همه باید علیه او باشند؟ از طرف کمک داور بازی ذوب‌آهن به خاطر آن اشتباه از کل ملت عذرخواهی می‌کنم فقط دست از سر ما بردارید. چون سرمربی ما آدم سالم و پاکی است بزنید، از فدراسیون از بیرون، چون مالک باشگاه و مربی سالم هستند بزنید. توکل ما به خداست. من مطمئن هستم فوتبال ایران پاک نیست و کسی نمی‌خواهد این را متوجه شویم. کسانی که خودشان را به خواب زده‌اند هیچ توقعی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز