خبرگزاری کار ایران

هدف استقلال در بازی با پیکان

آبی ها به دنبال موفقیت

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۸۶

پیکان تیمی است که در بازی رفت، استقلال بدون آندره آ استراماچونی و بی سرمربی را با تساوی دو بر دو متوقف کرد.

به گزارش ایلنا،کسب بیشترین حد موفقیت. این هدفی است که استقلالی‌ها در روزها و هفته‌های اخیر در سر دارند. آبی پوشان پایتخت در شرایطی از ساعت 20:45 امشب و در هفته بیست و نهم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان قرار می‌گیرند که با پیروزی دو بر صفر در جام حذفی مقابل سپاهان، انگیزه زیادی پیدا کرده اند.

شاگردان فرهاد مجیدی حالا هم گام به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها گذاشته‌اند که باعث شده تا شانس کسب جام در این فصل پیدا کنند و هم در لیگ برتر با 49 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و شانس زیادی برای نایب قهرمانی لیگ نوزدهم دارند و برای همین می‌خواهند در بازی با پیکان هم برنده شوند تا شانس خود برای نایب قهرمانی را افزایش دهند.

البته استقلالی‌ها حریف راحتی پیش رو ندارند. پیکان تیمی است که در بازی رفت، استقلال بدون آندره آ استراماچونی و بی سرمربی را با تساوی دو بر دو متوقف کرد. خودروسازان در شش بازی اخیر خود باختی نداشته و 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده است. البته شاگردان عبدالله ویسی که سرمربی شان را هم به دلیل رای انضباطی در اختیار ندارند، با 27 امتیاز در رده چهاردهم هستند و خطر سقوط را همچنان حس می‌کنند و به پیروزی در این بازی هم نیاز مبرم دارند.

نکته‌ای که در خصوص استقلال وجود دارد این است که امیرارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی که در بازی با سپاهان به دلیل مصدومیت غایب بودند، در تمرین پنجشنبه این تیم حضور داشتند و تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند تا رفته رفته برای بازی با پیکان آماده شوند و باید دید که مجیدی از آنها استفاده می‌کند یا خیر.

اگر دیاباته در این بازی به میدان برود، تقابل او به عنوان صدرنشین گلزنان لیگ برتر با 13 گل زده با شهریار مغانلو مهاجم پیکان که با 12 گل در رده دوم گلزنان است، دیدنی خواهد بود. به خصوص حالا که انتشار قرارداد دیاباته سر و صدای زیادی را به راه انداخته و این مهاجم مالیایی با گلزنی‌های بیشتر می‌خواهد باز هم ثابت کند که ارزش دریافت این قرارداد و آپشن هایش را دارد. پیکان و استقلال 29 بار در لیگ برتر با هم بازی کرده‌اند که حاصل آن، 15 برد برای استقلال، 6 پیروزی برای پیکان و 8 تساوی بوده است. در این دیدارها 81 گل به ثمر رسیده که سهم استقلال و پیکان به ترتیب 51 و 30 گل بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز