خبرگزاری کار ایران

مغانلو و دیاباته به هم رسیدند

استقلال- پیکان نبرد آقای گلی

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۸۲

بهترین گلزنان لیگ برتر نوزدهم امروز در رقابتی جالب در بازی استقلال و پیکان مصافی رو درو خواهند داشت.

به گزارش ایلنا،شیخ دیاباته و شهریار مغانلو دو مهاجم استقلال و پیکان که به ترتیب 13 و 12 گل تا اینجای رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند خود را برای مسابقه حساس آماده می‌کنند تا رقابت جالبی در این میدان داشته باشند.

 شیخ دیاباته که طی هفته‌های گذشته موفق شد با گلزنی‌های مداوم رده اول جدول گلزنان را از مغانلو بگیرد، به‌احتمال فراوان مقابل پیکان بازی خواهد کرد تا شانس افزایش گل‌هایش بیشتر شود. البته از سوی دیگر شنیده می‌شود سرمربی استقلال نمی‌خواهد مهاجم خود را مقابل پیکان بازی دهد تا مصدومیتش تشدید نشود اما دیاباته اما اصرار دارد که مقابل پیکان به میدان برود اما هنوز نتوانسته نظر مساعد فرهاد مجیدی در این خصوص را جلب کند. برای همین بازهم تأکید می‌کنیم سرمربی استقلال می‌خواهد به دیاباته برای بازی با پیکان استراحت بدهد تا سرحال و قبراق برای مسابقه با پرسپولیس در نیمه‌نهایی حذفی آماده شود.

اما در آن‌سوی میدان شهریار مغانلو انگیزه زیادی برای بازپس‌گیری صدر جدول گلزنان دارد. این مهاجم 12 گله هم برای اینکه تعداد گل‌هایش را افزایش بدهد مقابل استقلال باروحیه بالا به میدان خواهد رفت. از سوی دیگر با توجه به اینکه دیاباته فرصتی برای گلزنی در این بازی مهم  به‌احتمال فراوان نخواهد داشت،‌ مدافعان استقلال هم نقش زیادی برای کمک به مهاجم مالیایی در امر آقای گلی خواهند داشت.

به هر ترتیب باید دید چه اتفاقاتی در بازی حساس استقلال و پیکان رخ می‌دهد و جنگ مدعیان کسب آقای گلی به چه صورت پیش خواهد رفت. آیا مغانلو از دیاباته می‌گذرد یا اینکه دیاباته بازی می‌کند و تعداد گل‌هایش را افزایش می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز