خبرگزاری کار ایران

پیش بازی بایرن مونیخ و بارسلونا

جدال برای کسب ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۰۱

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۱۱:۳۰ در شهر لیسبون پرتغال بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا یکی از این دو تیم در نیمه نهایی حریف منچسترسیتی یا لیون شود.

باواریایی‌ها و آبی و اناری‌ها تاکنون در ۱۰ بازی رسمی به مصاف هم رفتند که ۶ بازی با برد بایرن مونیخ به پایان رسید، ۲ برد اذعان بارسلونا و ۲ بازی نیز با نتیجه مساوی به پاین رسیده است. همچنین این نهمین تقابل دو تیم در لیگ یه قهرمانان اروپاست. بهترین برد دو تیم مقابل یکدیگر نیزی نتیجه جالب ۴ بر صفر است. بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۱۲/۱۳ موفق شد بارسلونا در در هم بکوبد و در مقابل آبی و اناری ها در مرحله یک چهارم نهایی سال ۲۰۰۸/۰۹ موفق شد با این تعداد گل بایرن مونیخ را شکست دهد. نکته جالب توجه آنجاست که این دو تیم در پایان همین فصل هم قهرمان اروپا شدند و هم موفق شدند سه گانه کسب کنند.

این دو تیم درحالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که امید اول آنها لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی است. مهاجم لهستانی بایرن مونیخ اکنون با ۱۳ گل آقای گلی این فصل از رقابت‌ها نیز به شمار می‌رود همچنین لوا موفق به دادن ۴ پاس گل نیز در این فصل شده است. در مقابل مسی تا اینجا ۳ گل زده و ۳ پاس گل داده، همچنین هر دو بازیکن در ۷ بازی از ۸ بازی دو تیم حضور داشتند که ۴ بار به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شده‌اند.

نکته جالب توجه این است که این برای نخستین بار است که تنها ۲ تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کردند که این دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا هستند که هر کدام موفق به کسب ۵ عنوان قهرمانی شده‌اند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

جدال برای کسب ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز