خبرگزاری کار ایران

فرهاد مجیدی و معضل بازیکنان بدون جانشین در استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۵۰

فرهاد مجیدی در شرایطی که در روزهای پایانی فصل تعداد زیادی از بازیکنانش با مصدومیت مواجه هستند، کار دشواری برای اتمام ماموریت خود در پیش خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، استقلال بازی‌های فشرده‌ای دارد و همین نکته باعث شده تا بازیکنانش دچار مصدومیت‌های پی در پی شوند. در چنین شرایطی طبیعتاً حضور پرتعداد بازیکنان می‌تواند تیم را از رفتن به بحران مصدومیت نجات بدهد اما در استقلال به اندازه کافی ستاره تأثیرگذار دیده نمی‌شود و مجیدی مجبور بود در همه مسابقات گذشته از بازیکنان اصلی‌اش استفاده کند.

 

از طرفی مصدومیت‌ها و محرومیت‌های پیش آمده برای برخی نفرات و کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان دست او را بست و او به اجبار از برخی بازیکنانش بیشتر از سایرین استفاده کرد. استفاده مداوم از بازیکنانی نظیر دیاباته، قایدی، مطهری و اسماعیلی سبب شده تا بحران مصدومیت بار دیگر به اردوی استقلال بزند و در بازی حساس با سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی 3 بازیکن تأثیرگذار این تیم یعنی دیاباته، مطهری و اسماعیلی نتوانستند در ترکیب تیم‌شان قرار بگیرند.

به عبارت بهتر فشردگی مسابقات لیگ برتر سبب شده تا بازیکنان با خستگی مفرط به زمین بروند و حتی دیاباته توانمند و غول‌پیکر هم از این موضوع قسر در نرفته است. باید به این نکته توجه کرد اگر این خستگی‌های پی در پی باعث مصدومیت جدی حسین حسینی شود آیا مجیدی جانشینی برای او دارد؟ پس این سؤال به طور حتم منفی است و این می‌تواند بزرگترین ضربه به استقلال باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز