خبرگزاری کار ایران

سانچو ژوکر سولشر در صعود ناپلئونی شیاطین سرخ به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۳۴

اگر تا به حال شک داشتیم، دیگر به یقین رسیده‌ایم. انتقال احتمالی جیدون سانچو به منچستریونایتد ماجرای پرجنجالی است که روی این پنجره نقل و انتقالات سایه می‌اندازد.

به گزارش ایلنا، بال 20 ساله تیم ملی انگلیس تمام روز دوشنبه فوتبال را تحت‌الشعاع قرار داد، از سویی او در فهرست بوروسیادورتموند برای اردوی پیش‌فصل سوئیس قرار گرفت، از طرفی میشاییل زورک مدیر دورتموند گفت تصمیم برای نفروختن سانچو نهایی شده و از جانب دیگر هم یونایتد اصرار دارد که در این مبارزه تسلیم نمی‌شود.

این موضوع حتی بر بازی یک‌چهارم ‌نهایی لیگ اروپای منچستریونایتد برابر کپنهاگن سرسخت تأثیر گذاشت و اگرچه شیاطین سرخ با گل وقت‌ اضافه برونو فرناندس به پیروزی رسیدند اما این بازی دقیقاً نشان داد چرا یونایتد اصرار دارد قبل از 14 مهر و پایان فرصت نقل و انتقالات این بازیکن را به خدمت بگیرد.

اوله‌گونار سولشر مصمم است در آلمان نخستین جام قهرمانی‌اش را به عنوان مربی یونایتد به دست آورد و برای همین جای تعجب نبود که او تیمی بسیار قوی را به مصاف رقیب دانمارکی فرستاد. امثال مارکوس رشفورد، پل پوگبا، آنتونی مارسیال، میسون گرینوود و فرناندس که برای بازی چهارشنبه مقابل لاسک استراحت کرده بودند، به ترکیب اصلی برگشتند هر چند در نیمه اول آنقدر بد بازی کردند که شاید برخی همان تیم دوم را ترجیح می‌دادند.

کپنهاگن 45 دقیقه اول را خوب بود تا خواسته مربی‌اش، اشتاله سولباکن که قبل از بازی گفته بود تیم باید «کامل» بازی کند، برآورده شود. آنها هر توپی را دنبال و هر شوتی را بلوکه می‌کردند ضمن اینکه محمد دارامی مهاجم جوان این تیم با سرعت و تکنیک خود دردسرهای زیادی درست کرد.

یونایتد که هنوز در هوای خوش بازی‌های پایانی‌اش در لیگ برتر بود، در گرمای 33 درجه نمی‌توانست روان بازی کند. در آخرین دقیقه نیمه اول گل گرینوود به دلیل آفساید مردود شد اما در مجموع جای خالی بازیکنی با کیفیت سانچو در تیم کاملاً مشهود بود.

شیاطین سرخ در نیمه دوم بهتر شدند، گرینوود و فرناندز توپ را به تیرک دروازه حریف کوبیدند قبل از آنکه ضربه مارسیال با واکنش عالی کارل یوهان جانسون مواجه شود؛ این یکی از 13 سیو دروازه‌بان کپنهاگن بود که با رکورد لیگ اروپا برابر شد.

طبیعی بود که سولشر به سراغ نیمکت برود اما گزینه هجومی برای تغییر بازی را در اختیار نداشت. جسی لینگارد، آندریاس پریرا، تاهیت چونگ و خوان ماتا بهترین گزینه‌ها بودند و دقیقاً برای همین است که یونایتد نمی‌خواهد درباره سانچو جواب منفی بشنود.

بازیکن سابق منچسترسیتی شاید اگر بازیکن یونایتد بود روی نیمکت نمی‌نشست اما اگر او در ترکیب اصلی بود یکی از رشفورد، مارسیال یا گرینوود قطعاً باید به نیمکت می‌رفتند. وقتی این مثلث هجومی در هفته‌های آخر لیگ برتر هر خط دفاعی را به دردسر می‌انداخت، نیاز به سانچو چندان به چشم نمی‌آمد اما اینجا چرا؛ سولشر به یک برنده روی نیمکت نیاز دارد ضمن اینکه داشتن چهار مهاجم کلاس جهانی به او اجازه استفاده تناوبی می‌دهد و می‌توانند در تمام فصل بدون توقف 2021-2020 سرحال بمانند.

آفرین به ماتا که در وقت اضافه آن لحظه خاص برای عبور یونایتد از خط پایان را فراهم کرد.

 این اسپانیایی در پایان 90 دقیقه جای گرینوود را گرفت و دو بار به عمق دفاع کپنهاگن زد تا در نهایت پاس او به مارسیال با خطا و ضربه پنالتی همراه شود. بازیکن تیم ملی پرتغال از روی نقطه پنالتی یازدهمین گل خود برای منچستریونایتد از ژانویه که به این تیم آمده را زد تا یونایتد به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا برود. خرید او نقطه تحول تیم سولشر بوده و امید می‌رود سانچو هم همین نقش را داشته باشد.

 برای همین یونایتد باید هر چه زودتر ماجرای سانچو را خاتمه دهد.

آنها به هر قیمتی راضی نمی‌شوند و شاید در نهایت مجبور به پیداکردن یک نفر دیگر شوند اما در حال حاضر بازی پوکر در مورد آینده سانچو به تعادل نزدیک شده؛ حرکت بعدی یونایتد خیلی مهم است.

منبع: گل

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز