خبرگزاری کار ایران

سرمربی آلومینیوم اراک نگران بازی مس کرمان

تماس خطیبی با بازیکنان علم و ادب پیش از جدال سرنوشت ساز

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۱۱

سرمربی تیم آلومینیوم اراک پیش از دیدار هفته پایانی لیگ دسته اول با بازیکنان تیم علم و ادب تبریز تماس گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول، پس از قطعی شدن صعود تیم مس رفسنجان شایعات زیادی درباره صعود دومین تیم به لیگ برتر شکل گرفته است.

هفته پایانی لیگ دسته اول روز یکشنبه هفته آینده انجام می‌شود و تکلیف صعود و سقوط لیگ این فصل مشخص می شود. مس رفسنجان صعودش و علم و ادب تبریز و سپیدرود نیز سقوطشان قطعی شده است. اما تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده در هفته پایانی مشخص می‌شود.

دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان مدعیان صعود به لیگ برتر هستند. تیم مس با علم و ادبی بازی دارد که سقوطش به لیگ دسته دو قطعی شده است و تیم آلومینیوم هم با داماش گیلان بازی دارد. آلومینیوم با تفاضل 3+ بالاتر از مس قرار گرفته است؛ هر دو تیم 60 امتیازی هستند.

در فاصله کمتر از یک هفته مانده به بازی حساس هفته پایانی شایعاتی از شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد که رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک تمرینات تیمش را رها کرده و با سفر به تبریز تمرینات آماده سازی تیم علم و ادب را در اختیار گرفته است!

ماجرا از این قرار است که خطیبی دست به چنین اقدامی نزده و از چند بازیکن تیم علم و ادب که تمرینات را ترک کرده بودند صحبت کرده تا برای بازی حساس هفته پایانی آماده شوند و تیمشان را ترک نکنند. تیم سابق خطیبی می‌تواند تکلیف صعود یا عدم صعود شاگردانش به لیگ برتر را مشخص کند.

اگر علم و ادب بتواند با ارائه عملکردی قدرتمند برابر مس کرمان تفاضل گل با آلومینیوم اراک را حفظ کند آن زمان مس نمی‌تواند برای صعود به لیگ برتر امیدوار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز