خبرگزاری کار ایران

تیمداری قدیمی ترین تیم فوتسال ایران در هاله ای از ابهام

وضعیت نابسامان شهروند ساری در آستانه شروع مسابقات!/ روزهای تلخ گذشته در راه است؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۲۴۲

در حالی که تنها کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال باقی مانده نماینده مازندران هنوز برای شرکت در مسابقات استارت نزده و شرایط نامشخصی دارد.

به گزارش ایلنا، تیم شهروند ساری که از سال ۱۳۸۲ جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال را به دست آورده در آستانه هجدهمین فصل حضورش در لیگ برتر وضعیت کاملا بحرانی را سپری می کند.

تنها نماینده خطه شمال در لیگ برتر که از بدو حضور در این رقابت ها با مشکلات عدیده مالی، کمبود ها و عدم حمایت مسئولین دستگاه ورزش استان روبرو بوده روزهای سختی را می گذراند.

شهروند که با مدیریت سعید نجاریان پس از حضور در لیگ برتر فوتسال هیچ گاه حامی مالی قوی ای پشت خود نداشت و با سختی ها و مشقت های زیاد و تنها دلخوش به حضور پرشور هوادارانش  فصل ها را پشت سر می گذاشت و در واقع هوادران تیم نقش اصلی حامی را برای این تیم پرطرفدار ایفا می کردند،  این روز ها در باتلاق مشکلات حاشیه ای گیر افتاده است. 

پس از فصل های متمادی که "بی پولی" همراه و یار همیشگی شهروند بوده در چند فصل اخیر به واسطه حضور مالک باشگاه در شورای شهر ساری و تخصیص بودجه مناسب برای تیم، پخش زنده بازی ها و حمایت اسپانسر ها، شهروند وضعیت بهتری را تجربه کرده و با وجود کاستی ها جز تیم هایی بوده که شرایط و امکانات مناسب تری را در اختیار داشته است و حضور بازیکنان و مربیان‌ مطرح در ساری نیز گواه بر این موضوع است.

تیم شهروند که در چند فصل گذشته بخش اعظمی از بودجه اش از شهرداری ساری تامین شده،  حال با توجه به اتفاقات اخیر شهرداری ساری و ورود دستگاه امنیتی به پرونده مسائل مالی این سازمان، تیمداری پرطرفدارترین تیم فوتسال ایران را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

در حالی که بیشتر تیم ها در حال مذاکره و جذب بازیکنان مدنظر خود هستند از باشگاه شهروند اخبار خوبی به گوش نمی رسد و بازیکنان این تیم به دنبال دریافت رضایت نامه و کوچ به تیم های دیگر هستند.

سینا پرکاس گلر ملی پوش شهروند که نقطه قوتی برای این تیم طی سال های گذشته بوده با جدایی از شهروند راهی تیم سن ایچ ساوه شد تا زنگ خطر برای نماینده مازندران به صدا درآید.با جدایی گلر مطرح نوشهری و مشخص نبودن وضعیت تیم، دیگر بازیکنان تیم نیز ساز جدایی را کوک کردند و به دنبال جدایی از شهروندهستند تا نگرانی هواداران نماینده خطه شمال ایران از بلاتکلیفی تیم دو چندان شود.

هواداران شهروند که در گرما و سرما همیشه حامی تیم بودند سال های طولانی بی صبرانه در انتظار بستن یک تیم قوی در قواره مدعی جام از سوی مسئولان باشگاه و تحقق رویای قهرمانی تیم محبوب شان به انتظار نشسته اند حتی فصل گذشته نتایج خوب این تیم با هدایت رضا لک، نوید یک استارت پرقدرت در لیگ آتی را داده بود  ولی با توجه به اتفاقات اخیر در شهرداری مرکز استان و  وضعیت نامعلوم تیم در آستانه شروع مسابقات، باز هم کام هواداران را تلخ کرده است تا شاهد بازگشت دوباره شهروند به سال های گذشته که توام با بی برنامگی و بی پولی بوده را باشیم.

سوالی که ذهن همه هواداران تیم شهروند را به خود مشغول کرده است این است:آیا  با این اوصاف فصل آینده مرکز استان در لیگ برتر فوتسال تیمداری خواهد کرد؟ اگر سعید نجاریان در فصل بعدی حاضر به تیمداری و قادر به پرداخت هزینه نباشد و قصد فروش امتیاز باشگاه را داشته باشد، آیا اسپانسری پیدا می شود که در مدت کوتاه تا شروع لیگ برای تیم شهروند پیش قدم شود؟ واقعا وضیعت شهروند در فصل بعد چه خواهد شد؟

انتظار می رود دستگاه ورزش مازندران، نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی و  شخص استاندار مازندران که چهره ورزشی به حساب می آید از همین حالا باید در در این مورد اقدام کنند تا نگذارند نوشدارو بعد از مرگ سهراب شود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز