خبرگزاری کار ایران

رامین رضاییان؛ من را فقط با حاشیه‌هایم نشناسید!

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۵۲۲

رضاییان در کنار تمام حواشی‌هایش با توجه به کیفیت فنی که در اختیار دارد، باعث می‌شود تا خیلی زود بتوان حواشی‌اش را فراموش کرد و به درخشش دوباره‌ و بهتر از قبل او امیدوار بود.

به گزارش ایلنا، رامین رضاییان با اینکه یک مدافع راست است اما همیشه نشان داده که هجوم را بیشتر از دفاع دوست دارد و اگر شرایط مهیا باشد حتی می‌تواند با قدرت تمام‌کنندگی خود دروازه حریفان را باز کند.

 او این روزها ما را یاد کارتون «زبل‌خان» می‌اندازد که نقش اول آن همه‌جا حضور داشت. اینجا، آنجا و همه‌جا. رضاییان که بعد از ناکامی در باشگاه اوستنده، به لیگ قطر برگشت تا پیراهن الشحانیه را بپوشد، این فصل به بازیکن مؤثر و کلیدی این تیم تبدیل شده است؛ تیمی که در منطقه سقوط قرار دارد اما انگار رضاییان می‌خواهد یک‌تنه الشحانیه را در لیگ ستارگان نگه دارد.

در آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، الشحانیه که همانند بازی‌های اخیرش رامین رضاییان را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب داشت، در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل تیم رده هشتمی الاهلی قرار گرفت.

رضاییان که در یکی از دیدارهای تدارکاتی اخیرشان موفق به گلزنی با ضربه سر شده بود، در دقیقه ۲۲ بازی توپ ارسالی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین توسط نایجل دی‌یانگ را به زیبایی و با ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه الاهلی کرد و تیمش را در زمین حریف پیش انداخت.

گلزنی و درخشش رضاییان در این بازی ادامه داشت و این ملی‌پوش ایرانی موفق شد در دقیقه ۲۹ پنالتی اعلام‌شده به سود تیمش را تبدیل به گل کند تا با دبل او، الشحانیه در نیمه اول به برتری ۲ بر صفر مقابل الاهلی دست یابد. یاران رضاییان در نیمه دوم هم نمایش خوبی داشتند و در نهایت موفق به کسب پیروزی ۳ بر یک شدند تا ۱۳ امتیازی شوند و با وجود ماندن در قعر جدول، فاصله امتیازی خود با تیم رده یازدهمی الخور را به یک و با ام‌صلال رده دهمی را به دو امتیاز کاهش بدهند.

الشحانیه که در پنج مسابقه اخیرش دو مساوی و سه شکست در کارنامه داشت و جزو گزینه‌های سقوط از لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شد، با پیروزی مقابل الاهلی با امید بیشتری برای بقا چهار بازی باقی‌مانده را ادامه می‌دهد و می‌تواند این شانس را به دست بیاورد تا از قعر جدول بالا برود.

نکته جالب درباره رضاییان و الشحانیه این است که نیمی از گل‌های این تیم را مدافع راست تیم ملی ایران به ثمر رسانده. الشحانیه این فصل و در پایان هفته هجدهم فقط 20بار دروازه حریفان را باز کرده که سهم رضاییان 10 گل زده بوده؛ شش گل در جریان بازی و چهار گل هم از روی نقطه پنالتی.

رضاییان با دو گلی که مقابل الاهلی به ثمر رساند، در جدول بهترین گلزنان لیگ قطر هم صعود کرد و به رده پنحم رسید. اکرم عفیف از السد با 14 گل زده در صدر قرار دارد، بغداد بونجاح 13 گل زده و در رده دوم ایستاده، یاسین براهیمی الجزایری از الریان با 12 گل در رده سوم قرار گرفته و صوفیان هانی از الغرافه با 11 گل عنوان چهارم را در اختیار دارد. رامین رضاییان هم همراه با محمد بنیه‌تو از الوکره در رده پنجم جدول بهترین گلزنان ایستاده است.

یک نکته جالب دیگر درباره رضاییان؛ شماره 10 الشحانیه این فصل 17بار در ترکیب تیمش قرار گرفته، 1517 دقیقه در زمین بوده و 10 گل زده؛ یعنی به‌طور میانگین هر 151 دقیقه یک گل که آمار فوق‌العاده‌ای برای یک دفاع راست محسوب می‌شود. رضاییان بیشتر از تمام فصولی که در فوتبال حضور داشته گل زده، حتی بیشتر از فصلی که در ترکیب راه‌آهن به میدان رفت و با 9 گلی که به ثمر رساند مانع از سقوط این تیم به لیگ یک شد.

شبکه «الکاس» قطر بعد از این بازی بازیکن ایرانی الشحانیه را به‌دلیل عملکرد درخشانش در این بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. همچنین این شبکه در ارزیابی فنی‌اش از دیدارهای هفته هجدهم لیگ ستارگان به معرفی تیم منتخب هفته پرداخت و رضاییان در این تیم قرار گرفت.  

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز