خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: تاتنهام باید بیشتر از من حمایت می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۴۶۱

سرمربی سابق تاتنهام می‌گوید که انتظار حمایت بیشتری از مسئولان این تیم داشته است.

به گزارش ایلنا، در سال 2014 مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب شد و از زمان حضور او در تیم لندنی آنها با پیشرفت قابل توجهی مواجه شدند و حتی به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافتند. با این وجود شروع ناامیدکننده تاتنهام در فصل 20-2019 باعث شد که سرمربی آرژانتینی در ماه نوامبر را از سمتش برکنار شود و جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد.

پوچتینو پیش از این و در سال 2018 نیز می‌توانست تاتنهام را ترک کند چراکه رئال مادرید به دنبال جانشینی برای زین الدین زیدان بود و سرمربی آرژانتینی اصلی‌ترین گزینه به حساب می‌آمد اما او نهایتاً در تیم لندنی ماندگار شد. در کوتاه مدت این یک تصمیم عاقلانه به نظر می‌آمد چراکه او با تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت اما رئال با خولن لوپتگی و بعد از آن سانتیاگو سولاری وضعیت خیلی خوبی را تجربه نکرد.

پوچتینو حالا در مصاحبه‌ای می‌گوید که انتظار حمایت بیشتری از سوی تاتنهام را داشته است. او در این باره گفت: " من در تاتنهام خوشحال بودم و به همین خاطر با این تیم قرارداد امضا کردم. فکر می‌کنم که همه چیز بین ما به خوبی به پایان رسید. البته من همیشه بدون دروغ این را هم می‌گویم که اشتباهاتی از سوی ما وجود داشت که به آنچه اتفاق افتاد منجر شد. با این حال من انتظار حمایت بیشتری از سوی تاتنهام داشتم. باشگاه راه دیگری را رفت و فکر می‌کنم که نیاز به استراحت وجود داشت. بعد از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، چهار سال در جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس و دو سال بدون جذب بازیکن جدید، احتیاج به یک استراتژی مدیریتی جدید وجود داشت و همین اتفاق نیز رخ داد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز