خبرگزاری کار ایران

استراماچونی دیگر به استقلال باز نخواهدگشت

جانواریو: مدیران برای مذاکره با بازیکنان پیش قدم شوند

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۲۹۶

بازیکن سابق تیم استقلال می‌گوید الان وقت حمایت از مجیدی است.

به گزارش ایلنا، فابیو جان واریو،بازیکن سابق تیم استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان برای فصل آتی باید از حالا برنامه‌های نقل و انتقالاتی را با دقت پیش ببرند تا برای کسب موفقیت پایه گذاری کرده باشند. 

دیدار استقلال مقابل سپاهان چطور بود؟

استقلال خوب بازی می کند و رفته رفته بهتر می شود. فکر می کنم به تجربیات مجیدی اضافه شده اما به نظر من مشکل استقلال بیشتر حواشی آن است که سبب شده تا در چند هفته اخیر نتایج مطلوب را کسب نکند.

انتقادات از مجیدی بالاست؟

به اعتقاد من تا پایان لیگ باید از او حمایت شود تا با شرایط بهتری بتواند استقلال را هدایت کند. الان وقت حمایت از مجیدی است و من از او حمایت می کنم و به نظرم هر تصمیمی گرفته می شود، باید در پایان فصل باشد.

صحبت‌هایی هم درباره بازگشت استراماچونی مطرح شده است؟

به اعتقاد من بازگشت استراماچونی برای استقلال خوب است.اما قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.استرا خودش از ایران رفت و مطمئنا دیگر باز نخواهد گشت.

هواداران اما در این بین اعتراض هایی را هم دارند؟

حق با هواداران استقلال است. نمونه‌اش حضور مدیران کم تجربه در این باشگاه بود که ضررهای زیادی به استقلال زد یا جدا شدن استراماچونی که می توانستند قبل از خروج او از استقلال به پرداخت پول او کمک کنند اما این کار را نکردند تا استقلال از این بابت ضرر کند.

استقلال می‌تواند به سهمیه لیگ قهرمانان  آسیا دست پیدا کند؟

به هر حال این به کسب نتایج در ادامه مسابقات بستگی دارد. قهرمانی که به پرسپولیس رسید پس قطعا انتظار طرفداران از استقلال این است که به همراه مجیدی حداقل به سهمیه آسیایی برسد. استقلال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو دارد که نتیجه گیری در این سه مسابقه هم می‌‌تواند تاثیر زیادی روی روحیه هواداران داشته باشد. امیدوارم استقلال با مجیدی به موفقیت برسد.

به نظر شما از همین حالا نباید به فکر تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی باشند؟

به نظرم یک تیمی موفق می‌شود که نه از حالا که از گذشته برای فصل بعدی هم برنامه ریزی منظم و دقیق داشته باشد. شما ببینید که پرسپولیس در چند سال اخیر همیشه ثبات داشته و یکی از علل قهرمان شدن آنها طی این چند سال همین مساله بوده است. به نظرم استقلال در حال حاضر هم باید بازیکنانی که زیر نظر دارد برای مذاکره فرابخواند و آنهایی هم که بازیکنان کلیدی هستند بتوانند فضا را مناسب ببینند و برای تمدید قرارداد پیش قدم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز