خبرگزاری کار ایران

تمجید رونی از دی بروین: او یکی از سه بازیکن برتر جهان است

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۳۱

مهاجم افسانه‌‎ای تیم منچستریونایتد تمجید ویژه‌ای از بازیکن تیم منچسترسیتی انجام داد.

 

به گزارش ایلنا، وین رونی اسطوره منچستریونایتد در روزنامه تایمز درباره درخشش کوین دیبروین نوشت: شکی در این نیست که دی بروین بزرگترین سلاح منچسترسیتی در میدان است و شاید جزو سه بازیکن برتر حال حاضر دنیا هم باشد.

بازی برابر او از سخت ترین کارهاست و یادم است وقتی در اورتون بودم و برابر سیتی بازی داشتیم، مربی از سیستم 2-4-4 استفاده کرد و من به همراه مورگان اشنایدرلین باید برابر داوید سیلوا، دی بروین و فرناندینیو قرار می گرفتیم و استرلینگ هم بازیکن آزاد بود. پس از 37 دقیقه سه گل از سیتی عقب بودیم و تنها 18 درصد مالکیت توپ با ما بود. من و اشنایدرلین حیرت زده بودیم و می گفتیم اینجا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟

دی بروین تا اندازه‌ای مرا یاد استیون جرارد می‌اندازد. او هم اغلب به سمت راست متمایل می‌شود ولی می‌تواند توپ های درخشانی را به همه نقاط زمین ارسال کند. از یک چیز دی بروین که خوشم می‌آید، ریسکی بازی کردن اوست. او استاد دادن پاس های سخت در شرایط دشوار است.

همچنین دی بروین از برخی جهات هم شبیه گیگز است. من سال‌ها کنار گیگزی بازی کردم و می دانستم وقتی توپ در اختیار اوست، من هم باید بدوم و به سمت فضای خالی بروم چون مطمئن بودم مرا پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز