خبرگزاری کار ایران

سپاهان و حذف یک مهره کلیدی دیگر در بازی با استقلال؛ شایان به سرنوشت آقایی دچار شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۶۶

سپاهان در دیدار مقابل استقلال چند بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان باید در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف استقلال برود و این دیدار با توجه به اوضاع طلایی پوشان و موقعیتشان در جدول در کورس و رقابت شدید کسب سهمیه آسیایی حیاتی است.

با این وجود حال و روز سپاهان در آستانه این دیدار اصلاً خوب نیست و هر روز یک خبر منی در مورد این تیم و عواملش منتشر می‌شود که نشان می‌دهد یکی از نفرات کلیدی تیم همراهشان نخواهد بود.

در بازی هفته گذشته بود که رضا میرزایی و سروش رفیعی با دریافت کارت‌های رنگی از سوی داور مسابقه از بازی حساس این هفته مقابل استقلال محروم شدند و سپاهان باید بدون این دو نفر مقابل آبی‌پوشان پایتخت قرار بگیرد.

بعد از بازی هم امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم به دلیل حمله عصبی راهی بیمارستان بود و به مدت 3 شبانه روز بستری شد و حالا به توصیه اکید پزشکان یک هفته استراحت مطلق نیاز دارد و اجازه حضور روی نیمکت تیمش در بازی با استقلال را ندارد و به احتمال زیاد طلایی پوشان بدون او به مصاف مجیدی و شاگردانش می‌رود.

این پایان بدبیاری‌های سپاهان نبود و روز گذشته مشخص شد یکی از نفرات این تیم درگیر ویروس کرونا شده و به قرنطینه رفته است. اگرچه باشگاه نامی از این بازیکن نبرده ولی احتمالا یکی از نفرات اصلی تیم است که سپاهانی‌ها اعلام کردند برای حفظ جو تیم از بردن نام آن معذور هستند و اگر بازیکن نیمکت نشین بود شاید در بردن نام او تا این اندازه احتیاط نمی‌شد.

در ادامه سریال کنار رفتن نفرات سپاهان در دیدار با استقلال، شایان مصلح ساعاتی پیش با حکم کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شد و شکل و سیر رسیدگی به پرونده‌های این چنینی نشان می‌دهد احتمالاً این محرومیت مقابل استقلال اعمال می‌شود.

شایان مصلح اما در صفحه اینستاگرامی خودش فعالیت در توئیتر را تکذیب کرده و مدعی است پست جنجالی مربوط به او نبوده ولی مسئولان کمیته اخلاق در این مورد عجولانه عمل کرده و به نظر می‌رسد اگر مصلح واقعاً ارتباطی به پست جنجالی نداشته باشد او حداقل از یک بازی مهم به واسطه یک تصمیم اشتباه محروم شده است.

این ماجرا هواداران سپاهان و فوتبالدوستان را یاد ماجرای سعید آقایی در بازی رفت امسال مقابل پرسپولیس می‌اندازد که شب بازی به دلیل قرار دادن یک تصویر جنجالی در اینستاگرام با تصمیمی فوری محروم و بازی مهم تیمش را از دست داد.

با توجه به شرایط نه چندان خوب سپاهان و نیاز مبرم تیم به هر 3 امتیاز بازی باید دید با این رقابت دشوار و حساس چه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز