خبرگزاری کار ایران

صادقی: با بازیکنانی که داریم به ماندن در لیگ برتر امیدواریم/ بیشترین ضرر را از داوری‌ها داشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۷۰

سرمربی سایپا در مورد شرایط تیمش و خطر سقوط به لیگ یک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی در خصوص این دیدار عنوان کرد: بعد از تعطیلات ما روند خوبی داشتیم و در برنامه ریزی فقط بازی شاهین چیزی که می‌خواستیم اتفاق نیفتاد. آنجا مهم ترین مشکل ما گرمی و شرجی بودن آب و هوا بود که روی هر دو تیم به خصوص تیم ما اثرگذاشت. ما 4 بازی فردا داریم که مهم ترینش بازی با ماشین سازی است، در مورد آن با بچه ها صحبت کردیم و آن ها درک می‌کنند که چه بازی حساسی است. فردا بچه ها با اعتماد به نفس بازی خواهند کرد و باتوجه به این که بازی خانگی است، به دنبال پیروزی هستیم تا رتبه بهتری در جدول داشته باشیم. می‌دانید که 6-7 تیم امتیازات نزدیکی به یکدیگر دارند و با یک برد می‌توانی رتبه ات را بهتر کنی.

او درباره افاضلی هم گفت: همانطور که دستیار او گفت، افاضلی تیمش را در این مدت از راه دور رهبری کرد و تیمش را زیر نظر داشت و حالا خوشحالیم که سلامتی اش را به دست آورده است.

صادقی با اشاره به تساوی های پرتعداد تیمش  اظهار داشت: سه بازی اول برابر استقلال، سپاهان و شهرخودرو بازی سختی بود و نتیجه مساوی نتیجه بدی برای ما نبود و با همین نتایج توانستیم شرایطمان را بهتر کنیم اما در ادامه پیکان تیم خوبی بود و با دو برد به مصاف ما آمد و بازی به شکلی پیش آمد که بعد از آن نتیجه مساوی برایمان خوب بود. بازی با شاهین هم هدفمان پیروزی بود اما نشد. در برنامه ریزی ما فقط شاهین درست در نیامد اما به آینده امیدواریم، 6-7 تیم پایین جدول به هم نزدیکند و شانس این را داریم که رتبه را بهتر کنیم.

وی در مورد احتمال سقوط سایپا گفت: باتوجه به بازیکنان و بازی هایی که داریم، ما خیلی امیدواریم که هم در لیگ بمانیم و هم رتبه را بهتر کنیم.

سرمربی نارنجی پوشان در پایان صحبت هایش در مورد داوری‌ها تصریح کرد: ما نیم فصل اول خیلی ضرر کردیم و می‌دانید که بیشترین ضرر را از داوری سایپا داشت اما به جامعه داوری اعتماد داریم و سهوی است. شاید چون برایمان داوران جوان گذاشتند، این اتفاق رخ داد. معمولا کمیته داوران سعی می کند در بازی با تیم های کم تماشاگر داوران جوان را بگذارد چون تبعات کمی دارد. ما به داوران اعتماد داریم اما امیدواریم دقت بیشتری داشته باشند. نه فقط در بازی ما بلکه در بازی های دیگر هم اگر اشتباهی باشد در رتبه ما تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز