خبرگزاری کار ایران

یوسف وکیا در گفتگو با ایلنا:

انگیزه بالایی برای تقابل با فولاد خوزستان دارم/ ما در مقابل استقلال کاری کردیم که پرسپولیس موفق به انجام آن نشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۰۴۵

مدافع 26 ساله سیرجانی ها از شرایط این تیم پیش از دیدار حساس با فولاد خوزستان گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گل گهر سیرجان در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر موفق شد در تبریز با نتیجه 2 بر یک ماشین سازی تبریز در شکست ده  تا 25 امتیازی شود و با قرار گرفتن در رتبه سیزدهم از منطقه سقوط فرار کند.

یوسف وکیا مدافع گل گهر در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتیم حتی مساوی در این بازی به کار ما نمی‌آمد. خداراشکر با تلاش اعضای کادر فنی و بچه ها توانستیم در یک بازی 6 امتیازی با دست پر از تبریز خارج شویم تا در ادامه مسابقات را با خیالی آسوده پیگیری کنیم.

وی در مورد دومین پیروزی پیاپی گل گهر در لیگ برتر بعد از هفته ها ناکامی گفت: دو بازی اخیر ما با دو تیمی بود که رقبای مستقیم ما در راه بقا در لیگ برتر بودند. هر چند ماشین سازی به مراتب شرایط بهتری نسبت به شاهین دارد. شاهین نیز تیم خوبی است و رتبه‌ای آنها شایسته این تیم نیست. خداراشکر من در بازی با شاهین پاس گل نیز دادم تا بتوانم برای تیم مثمر ثمر نیز باشم. با این دو پیروزی حالا شرایط ما کمی متفاوت تر شده است و تیم دوباره به روند خوب خود پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر بازگشته است.

وی ادامه داد: تعطیلی لیگ برتر بخاطر شیوع ویروس کرونا بیش از همه به ضرر ما شد. ما قبل کرونا استقلال را بردیم و در مقابل این تیم گل نخوردیم. درحالی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و حتی در دربی مقابل پرسپولیس با وجود علیرضا بیرانوند و سید جلال حسینی موفق شد دروازه حریفان را باز کند. اما در مقابل ما کاری از پیش نبرد. پیش از استقلال ما صنعت نفت که جز تیم های مدعی این فصل بود را نیز شکست دادیم. اما کرونا همه معادلات ما را به هم ریخت و باعث تعطیلی مسابقات شد. بعد از شروع مجدد لیگ تیم ما شریط خوبی نداشت و ما در شرایط بازی و مسابقات قرار نداشتیم. طولانی شدن فصل برای بازیکنان فرسایشی شده بود. ما در بازی با سپاهان اصلا خوب نبودیم. کم کم و بازی به بازی اوضاع ما فرق کرد و شرایط برای ما بهتر شد که امیدوار هستم این روند ادامه داشته باشد.

مدافع سابق فولاد خوزستان در خصوص بازی با این تیم اظهار داشت: فولاد در این فصل با جواد نکونام نشان داده که تیم شایسته ای است و از شانس‌های  اصلی کسب سهیمه آسیایی می‌باشد. بازی سختی با این تیم در سیرجان داریم. امیدوار هستم بتوانیم در این بازی به اهدافی که داریم برسیم و با دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم.  وضعیت مصدومیت من نیز هنوز مشخص نیست. اما امیدوار هستم به بازی با فولاد برسم. چرا که من تجربه بازی در این تیم را داشته ام و انگیره فراوانی برای رویاروی با تیم سابق خود دارم.

وکیا در رابطه با اینکه آیا گل گهر در لیگ برتر باقی می‌ماند، بیان کرد: باشگاه گل گهر امکانات فراوانی دارد که توسط یک تیم مدیریتی قوی اداره می‌شود. حضور باشگاه های همچون گل گهر به نفع فوتبال ایران است. شک نکنید تمام تلاش ما در این تیم از بازیکنان تا کادر فنی این است تا به خاطر شادی دل مردم سیرجان این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و مطمئن هستیم این اتفاق رخ خواهد داد.

وکیا در پایان گفت: تمام بردهای ما مربوط به نیم فصل دوم است. جایی که ما در ابتدای فصل شرایط سختی را دنبال کردیم و اکنون فشار مضاعفی به تیم وارد شده است. اما هنوز هیچ چیز تمام شده نیست و تلاش خواهیم داشت تا با حمایت مسوولان و قوت قلب هواداران به هدف بزرگ‌مان دست پیدا کنیم و در نهایت جشن بقا را برگزار کنیم. پتانسیل گل گهر قطعا بیشتر از این است و مسلما در ادامه حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت اما در شرایط فعلی وظیفه همه ما این است که به دنبال دستیابی به نتیجه طی چهار بازی آینده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز