خبرگزاری کار ایران

مهدی: برگزاری بازی در ایام محرم کار ما را سخت می‌کند/ هفته‌های آخر لیگ فشرده‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۱۱

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد 4 هفته پایانی رقابت‌های لیگ صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر درباره شرایط برگزاری مسابقات باشگاهی گفت: ما به خاطر شرایطی که وجود داشت در برگزاری مسابقات مشکلاتی داشتیم که با همکاری همه تیم ها و لیگ ها توانستیم مسابقات را برگزار کرده و به مرحله خوبی رساندیم و امیدواریم که به سرانجام برسد.

او در ارتباط با فشردگی مسابقات و درخواست تیم ها برای تغییر زمان بازی ها گفت: در لیگ برتر بازی های معوقه کمی در برنامه ما تنش ایجاد می کند. ما تا جایی که توانستیم و فرصت بود به تیم ها براساس نیازهایشان کمک کردیم. در شروع مسابقات گفتند فرصت تمرین کم است ما فرصت یک هفته ای به آن ها دادیم اما این بازی های معوقه کار ما را مشکل کرده و زمانبندی ما را سخت کرده است. در روزهای پایانی بازی ها داریم به ایام ماه محرم نزدیک می شویم و در این ایام برگزاری مسابقات برای ما سخت می شود بخصوص اینکه در سیزدهم شهریورماه فیفادی و زمان بازی دوستانه تیم ملی است. بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا را داریم و از همین روز جدول ما کاملا بسته است.

او افزود: مجبور هستیم با همکاری تیم ها این هفته های آخر را در زمان های نزدیکتری برگزار کنیم هرچند تیم ها قبلا تجربه چنین برنامه فشرده ای را داشتند و 4 روز یکبار بازی کرده اند. الان هم سعی می کنیم هر 5 یا 6 روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم.

سهیل مهدی درباره برنامه رقابت های لیگ در فصل آینده گفت: ما یک جلسه با آقای اسکوچیچ در این هفته داریم. چون خیلی مهم است که جدول و برنامه تیم ملی را داشته باشیم. هدف همه ما تیم ملی است و بعد از جلسه با آقای اسکوچیچ ما می توانیم جدول بازی های فصل آینده را نیز مشخص کنیم.

او با اشاره به جلسه ای که فردا در سازمان لیگ برگزار می شود و مسایلی که در ارتباط با لیگ یک وجود دارد گفت: این جلسه فقط برای لیگ یک نیست و برای همه مسابقات است. هر سال در آستانه اتمام مسابقات جلسه ای داریم که با هم اندیشی کاستی ها برطرف شود. در لیگ یک تلاش زیادی انجام می شود و شرایط ورزشگاه ها و امکانات و حساسیتی که وجود دارد به گونه ای است که مدیریت شرایط را کمی سخت تر می کند.

او در پایان درباره اینکه آیا امکان حضور تماشاگران در بازی های آینده هست گفت: زیبایی فوتبال با حضور هواداران است اما ما در این زمینه تابع تصمیمات نهادهای بالادستی هستیم. اگر شرایط برگردد و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند قطعا استقبال می کنیم.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سوال که آیا داریوش شجاعیان می تواند به لیست استقلال اضافه شود ابراز بی اطلاعی کرده و این را در حیطه اختیارات کمیته نقل و انتقالات دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز