خبرگزاری کار ایران

برنامه سخت استقلال

کار سخت فرهاد مجیدی برای عملی کردن سه وعده بزرگ؛ شب سرنوشت ساز

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۰۵

مجیدی بعد از شکست برابر فولاد سه وعده داد که یکی از آنها کسب سهمیه آسیایی از مسیر لیگ بود

به گزارش ایلنا،استقلال در دوران کرونا باید شش بازی می‌کرده، اما یک مسابقه را به میل خودش عقب انداخته و از پنج بازی دیگر هم تنها یک پیروزی کسب کرده است. بازی آبی‌ها با پارس جنوبی جم امروز برگزار می شود و حالا باید چند روز پیش از دیدار حساس این تیم برابر سپاهان برگزار شود.

استقلالی‌ها همچنین مقابل فولاد شکست خورده‌اند، برابر سایپا، تراکتور و نساجی تن به تساوی داده‌اند و تنها نفت آبادان را برده‌اند؛ تیمی که این روزها به هیچکس «نه» نمی‌گوید. استقلال در این پنج بازی پنج گل زده و چهار گل خورده است.

فرهاد مجیدی بعد از شکست برابر فولاد سه وعده داد که یکی از آنها کسب سهمیه آسیایی از مسیر لیگ بود. او حالا به شکل قابل توجهی از عملی کردن این وعده فاصله گرفته است. با توجه به تعداد بازی‌های ناهمسان تیم‌ها، معادلات در صدر جدول پیچیده است، اما می‌شود فهمید که بازی شنبه آینده استقلال برابر سپاهان نقش بسیار زیادی در سرنوشت این دو تیم خواهد داشت. هم سه امتیاز بازی مهم است و هم برنده و بازنده از نظر روحی روی دو ریل کاملا معکوس خواهند افتاد.

استقلال برای این بازی فرصت استراحت کمتری هم دارد، چون امروز باید در جم با پارس جنوبی بازی کند. آبی‌ها غیر از این دیدار و مصاف با سپاهان، سه مسابقه دیگر برابر شهرخودرو، پیکان و شاهین بوشهر خواهند داشت. تیم مشهدی برای سهمیه می‌جنگد و دو پیکان و شاهین دنبال بقا هستند. پس بازی آسانی در کار نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز