خبرگزاری کار ایران

الهامی: هدف اولمان این بود که با امتیاز از مشهد برگردیم/ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۲۸

سرمربی تراکتور در مورد تساوی تیمش با شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، "ساکت الهامی" در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو اظهار کرد: خوشحالم که بعد از یک سال به شهر امام رضا (ع)، شهر خوبی ها آمده ام و خوشحالم که یک مربی جوان کاربلد به تیم شهرخودرو پیوسته است.

وی افزود: خسته نباشید ویژه ای هم خدمت دوست خوبم آقای سرآسیایی می گویم که سالیان سال در این تیم زحمت کشید و در ادامه راه برای سهراب بختیاری زاده، آرزوی موفقیت دارم؛ چرا که می دانم پتانسیل خوبی دارد و این مربیان جوان، آینده فوتبال ما هستند.

الهامی در خصوص بازی نیز بیان کرد: ما در وهله اول به دنبال این بودیم که حتما با امتیاز زمین بازی را ترک کنیم و سپس به دنبال پیروزی باشیم؛ اما فشار بازی مقابل سپاهان، تاثیر زیادی روی بازیکنان داشت. اکنون باید مربیان با جدول رده بندی بازی کنند و یک امتیاز بازی امروز در ادامه راه برای ما خیلی مفید خواهد شد.

وی گفت: از عملکرد بازیکنان تیمم خیلی راضی ام، چون با توجه به خستگی که داشتند، با تمام وجود بازی کردند و امیدوارم به هدف کسب سهمیه که از همان روز اول داشتیم، برسیم و دل مردم خوب آذربایجان و هواداران تراکتور را شاد کنیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در نیمه اول برتر از حریفمان بودیم، اما در نیمه دوم بازی متعادل شد و هر دو تیم ترس از گل خوردن داشتند. امتیاز دادن به رقیب در مقطع کنونی، ینی خارج شدن از کورس رقابت ها و این کار را سخت می کند و به همین دلیل، هر دو تیم در وهله اول به دنبال گل نخوردن بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز