خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال یک - نساجی یک / استقلال سهمیه نمیخواهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۹۸

شانس استقلال تهران برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران کمرنگ‎‌تر از گذشته شد.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نساجی مازندران رفت. نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه نخست ابتدا شیخ دیاباته از روی ضربه پنالتی در دقیقه 40 به گل رسید و دو دقیقه بعد از این گل، محمد میری با شوت دیدنی از فاصله دور دروازه سیدحسین حسینی را گشود و نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی بی ثمر بود و فشار روی دروازه‌ها گلی در پی نداشت تا استقلال در بازی خانگی به تساوی مقابل شاگردان محمود فکری رضایت بدهد و از جایگاه کسب سهمه لیگ قهرمانان آسیا دورتر شود.

داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و عسگر محمدی، داور چهارم: امیرسامان سلطانی

اخطار:

کارت زرد: مسعود ریگی(11) و فرشید باقری(64) از استقلال / حسین ماهینی(45) از نساجی

 

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، فرشید باقری، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی(75- ارسلان مطهری)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ(65- امیرحسین خدامرادی)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی (90+5- فردین رابط).

 

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اصغر عاشوری، مهدی نظری(59-رحمان جعفری)، علی شجاعی(66- رضا دهقانی)، حامد شیری، سیدمحمد میری(90- روح الله باقری)، حسین ماهینی، حسین زامهران، محمدعرفان معصومی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز