خبرگزاری کار ایران

۳ امتیاز تا رسیدن به محدوده کسب سهمیه

مجیدی به محقق شدن یکی از وعده‌های سه‌گانه‌اش نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۲۲

فرهاد به محقق شدن اولین وعده خودش که گرفتن سهمیه آسیایی در لیگ برتر نزدیک شده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی  وقتی در شرایط  دشوار پسا استراماچونی  سرمربیگری استقلال را آن‌هم در شرایطی که غیر از پرویز مظلومی  هیچ گزینه داخلی دیگری برای نیمکت آبی‌ها وجود نداشت هیچ قول و وعده‌ای به مدیران وقت باشگاه یعنی اسماعیل خلیل زاده ، علی فتح‌الله زاده، عبدالرضا موسوی و کامران منزوی نداد:« هیچ قولی به هیئت‌مدیره ندادم و فقط چند شرط داشتم که یکی از آن‌ها به کمک موسوی انجام‌شده است. واقعانمی دانم اگر ایشان نبود پول بازیکنان چطور پرداخت می‌شد.متأسفانه ارزش کار خوب دیگران را هم پایین می‌آورند. مثلاً می‌گویند قرض داده. خب می‌رفتید ۲۰۰ میلیون قرض می‌کردید. در این دوره و زمانه چند نفر پیدا می‌شوند که بدون حضوردرهیئت مدیره به استقلال پول قرض بدهند؟ کلامی خیلی‌ها آماده‌اند، اما در عمل چند نفر پای پرداخت هستند؟»

این‌ها بخشی از صحبت‌های سرمربی جوان استقلال در تاریخ 3 بهمن سال گذشته بود. چند ماه بعد بود که تغییر موضع داد:« من به این تیم ایمان‌دارم. می‌دانید چرا؟ چون در چشمهای تک‌تک بازیکنانم امید و فعل خواستن موج می‌زند.هیچ اتفاقی نمی‌تواند ما را از هدفمان دور کند، حتی آمار مصدومیت. بازیکنان استقلال روزهای سختی را گذراندند.‌بحران‌ها و شرایط استثنایی اما همه آن‌ها به یک پایان خوب در آخر فصل فکر می‌کنند. به حاشیه‌سازان هم که خیلی فعال هستند باید بگویم که برایم مهم نیست چه می‌گویید. خودتان را خسته نکنید، هم سهمیه می‌گیرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می‌کنم.»

فرهاد دهم تیر این جملات را به زبان آورد.حالا فرهاد به محقق شدن اولین وعده خودش که گرفتن سهمیه آسیایی در لیگ برتر نزدیک شده است. استقلال اگر بازی معوق خودش برابر پارس جنوبی جم را شکست بدهد 44 امتیازی می‌شود و به رتبه دوم جدول می‌رسد البته با ایستادن در رتبه سوم هم استقلال سهمیه آسیایی را کسب می‌کند.

در خصوص دیگر وعده دیگر فرهاد هم که قهرمانی جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است باید منتظر ماند و دید. تا حدود یک ماه دیگر یعنی پایان مرداد تکلیف وعده اول او روشن می‌شود و بعد نوبت به دیگر وعده‌ها خواهد رسید.هرچند استقلال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد اما او هرگز چنین وعده‌ای هم نداده بود. تا اینجا که او منتقدانش را به گرفتن کسب سهمیه که از آن صحبت کرده بود امیدوار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز