خبرگزاری کار ایران

ویسی: مقابل پارس جنوبی یا سکته می‌کنیم یا سرپا می‌ایستیم / امیدوارم فردا داور برنده باشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۴۴

سرمربی تیم پیکان تهران درباره دیدار برابر پارس جنوبی جم گفت: این چهارمین بازی شش امتیازی برای ماست و خوشبختانه در 3 بازی اخیر توانستیم به هفت امتیاز برسیم. ولی این بازی امیدوارم که سه امتیاز جدال 6امتیازی برای ما باشد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پارس جنوبی جم گفت: ما یک بازی سخت، حساس و مهم داریم. البته این بازی و سه امتیاز آن برای ما و پارس جم خیلی خیلی از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در سه بازی اخیر 7 امتیاز گرفتیم و با بچه‌ها صحبت کردیم که اگر در چهار بازی 10 امتیاز بگیریم، 80 درصد راه برای ماندن در لیگ را رفتیم و بازی چهارم ماست که اکنون به امتیاز 10 برسیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا ان شاالله سه امتیاز بازی را نصیب خودمان کنیم.

ویسی درباره اهمیت رویارویی با پارس جنوبی ادامه داد: این چهارمین بازی شش امتیازی برای ماست و خوشبختانه در 3 بازی اخیر توانستیم به هفت امتیاز برسیم. ولی این بازی امیدوارم که سه امتیاز جدال 6امتیازی برای ما باشد. خوشحالم که سیدسیروس را می بینم و او از مربیان خوب و بامعرفت کشور ماست و تیم او را به خوبی می‌شناسم و با شناختی که از یکدیگر داریم به نظرم بازی زیبایی از سوی دو تیم شاهد باشیم.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه کمیته داوران، کمیل غلامی یک داور جدید را برای بازی فردا انتخاب کرده است، گفت: داور جوان است و خودم به جوانان اهمیت زیادی می‌دهم. از اینکه اولین بازی خود را قضاوت می‌کند باید کمکش کنیم و امیدوارم برنده این بازی داور باشد و یک داور تازه به فوتبال کشور معرفی کنیم. از کمیته داوران هم بابت معرفی این داور جوان تشکر می‌کنیم.

ویسی درباره اینکه نگرانی از بابت انتخاب این داور دارد یا خیر گفت: اصلا نگران داور نیستیم. ما جوانمردانه و خوب بازی می کنیم. اصلا بحث داوری نداریم. اشتباه داوری هست و اگر برای دو تیم باشد مشکلی نیست. ما به این داور کمک خواهیم کرد و مطمئنا به او کمک خواهیم کرد و امیدوارم خوب سوت بزند و از همین بازی آینده خود را بسازد.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه چه اندازه تیمش برای باقی ماندن بین تیم‌های لیگ برتری شانس دارد گفت: این بازی برای ما تعیین کننده است. یا بعد از این بازی به سکته می‌رویم یا سر پا می‌ایستیم. امیدوارم این سکته برای ما نباشد و برنده و بازنده بودن در این بازی اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد و یا سکته می‌زند و باید خود را به سختی نگه دارد و تیمی که سرپا بماند راه خودش را می برد.

او درباره غایبان پیکان در مسابقه قبلی هم گفت: ما نادری را نداریم و جلال را هم نداریم. نادر محمدی فکر کنم چشم خورد. جلال هم گونه اش شکسته و نداریم.

ویسی در پایان واکنش عجیبی به بازی هفته گذشته تیمش برابر سایپا داشت و گفت: کلا آن بازی نحس و کثیف بود و بازی خوبی نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز