خبرگزاری کار ایران

راه رسیدن به آسیا سخت‌تر از همیشه

گزارش: مجیدی، استقلال و 4 سرنوشت‌ساز !

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۴۸

تیم فرهاد مجیدی در طی 15 روز باید 4 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برگزار کند.

به گزارش ایلنا، با اعلام برنامه جدید لیگ برتر، زمان بازی‌های هفته بیست و هفتم دستخوش تغییرات شد تا دیدارهای معوقه استقلال و فولاد در حدفاصل هفته‌های 26 و 27 برگزار گردد. استقلال باید ابتدا در تاریخ دوم مرداد به مصاف نساجی برود. بعد از روی کار آمدن محمود فکری در قائم‌شهر، این تیم در 4 دیدار خود شکست نخورده و صاحب دو پیروزی شده است. استقلال برای پیروزی در این دیدار کار راحتی نخواهد داشت.

4 روز بعدازاین دیدار و در تاریخ ششم مرداد، استقلالی‌ها باید در جم حاضر شوند. پارس جنوبی که پس از حاشیه‌های تعویق دیدارشان با استقلال، هومن افاضلی سرمربی خود را از دست دادند، چند روز پیش سیروس پور موسوی را جایگزین او کردند. این مربی خوزستانی در اولین تجربه‌ خود روی نیمکت پارس، دست‌به‌کار بزرگی زد و توانست تیم شهر خودرو را از پیش روی بردارد. با توجه به اینکه استقلال در آن دیدار مهمان خواهد بود، به نظر می‌رسد کار آسانی را مقابل جمی‌ها نخواهد داشت و شاگردان مجیدی باید از الآن خود را برای یک دیدار سخت آماده کنند. 

شاید بازی بعدی استقلال، از دو دیدار قبلی حساس‌تر و مهم‌تر باشد. جایی که آن‌ها باید به مصاف حریف مستقیمشان درراه کسب سهمیه بروند. استقلال و سپاهان در ایستگاه بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یکدیگر روبرو خواهند شد. قطعاً دیدار جنجالی دو تیم در اصفهان را به یاد داریم. در آن مسابقه که با اشتباهات داوری نیز همراه بود، خطای هند پنالتی کی روش استنلی اعلام نشد تا آن صحنه، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات داوری لیگ نوزدهم لقب بگیرد.

دیدار رفت دو تیم با گل دقیقه 94 نورافکن با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید. تیم امیر قلعه‌نویی که در هفته‌  بیست و پنجم در دیداری حساس به یکی دیگر از حریفانش درراه کسب سهمیه، یعنی تراکتور باخته است، نمی‌خواهد با شکست در دیدار مقابل استقلال، جایگاهش در جدول رده‌بندی، بیشتر از این به خطر بیفتد. 

نکته نگران‌کننده برای فرهاد مجیدی این است که سپاهان در حدفاصل دیدارش با صنعت نفت تا تقابل با استقلال، 8 روز فرصت استراحت و مرور کارهای تاکتیکی دارد، اما این زمان برای تیم فرهاد تنها 4 روز است.

البته این پایان کار نیست چراکه استقلال در چهارمین بازی حساس پی‌درپی خود به مصاف دیگر تیم مدعی کسب سهمیه یعنی تیم فوتبال شهر خودرو برود آن‌هم در مشهد! دیداری که مطمنا برای فرهاد مجیدی و شاگردانش بسیار و سخت و نفس‌گیر خواهد بود چون تیم مشهدی می‌خواهد مثل سال گذشته بازهم سهمیه آسیایی کسب کند.

به ‌هرحال اگر فرهاد مجیدی قصد دارد یکی از 3 وعده بزرگش یعنی کسب سهمیه را عملی کند، باید در این 4 دیدار امتیازات لازم را کسب کند و اگر چنین نشد، او فقط باید در تنها فرصت باقی‌مانده با قهرمانی در جام حذفی   با یک تیر دو نشان بزند و هم قول جامی که به هواداران استقلال داده را برآورده کند و هم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را تصاحب کند. البته آنجا هم با رقیبانی چون پرسپولیس، سپاهان، و تراکتور باید بجنگد که مطمنا کار راحتی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز