خبرگزاری کار ایران

نعمتی: دوست داشتیم با حضور 100 هزار هوادار جشن قهرمانی بگیریم؛ ان شاالله قهرمانی پنجم با حضور هواداران

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۰۶۷

مهاجم تیم پرسپولیس تهران ابراز امیدواری کرد سرخپوشان برای فصل بعدی در کنار هوادارانشان عنوان قهرمانی را جشن بگیرند.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی، گلزنی تیم پرسپولیس تهران در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد این تیم به پنجمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ دست پیدا کرد تا با حضور تماشاگران این تیم، در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرند.

نعمتی درباره پیروزی مقابل فولاد گفت: جای همه هواداران خالی بود. ما دوست داشتیم این قهرمانی چهارم که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران اتفاق می افتد را کنار هواداران باشیم اما این کرونا باعث شد تا از آنها دور باشیم. حالا از همین راه دور به آنها تبریک می گویم و انشاالله بتوانیم قهرمانی در آسیا را هم به دست بیاوریم.

او درباره گلزنی مقابل فولاد همچنین گفت: خدا به من رو کرده تا گل‌های حساس تیم به نام من شود و خدا را شکر می‌کنم و از همه بچه‌ها و کادرفنی ممنونم و خدا را شکر که توانستیم به تیم کمک کنم.

نعمتی همینطور درخصوص غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها پس از مسجل شدن کسب عنوان قهرمانی توسط پرسپولیس گفت: دوست داشتیم این جشن را با حضور 100 هزار هوادار بگیریم اما این کرونا باعث شد تا آنها کنارمان نباشند اما انشاالله سال بعد قهرمانی پنجم را در کنار هواداران جشن می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز